Gå til innhold

Kule knotter til skuffer - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal male et skatoll i helga. I den forbindelse vil jeg skifte knottene på skuffene. På Ikea har de kule "diamant-knotter",men vi bor langt unna Ikea. Noen som vet om andre som selger slikt?

Skeidar? Bohus?...evt andre?

Fortsetter under...

Skrevet

Har du en link/et navn på "diamantknottene"? De vil jeg gjerne se...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226683195' post='4014833]

Har du en link/et navn på "diamantknottene"? De vil jeg gjerne se...

Huff...nei... Men mulig de ligger inne på Ikea sine sider??

Ser bare ut som glassfigurer med diamantform. Ganske store. Kanskje 3 cm i diameter?

Annonse

Skrevet

Knotter er ganske lett å sende i posten - om du vil at jeg skal stikke innom ikea for deg?

Skrevet

Du kan ringe IKEA og bestille de, de sender de...

Det var en god ide! Gjør det hvis jeg ikke finner noen her hjemme :)

Skrevet

Man finner vel knotter på de fleste små og store interiørbutikker, her er de i hvert fall overalt.

Skrevet

Jeg har lagt merke til at de ofte har flotte og originale skapsknotter på forskjellige antikvitetsbutikker...

Skrevet

Huff...nei... Men mulig de ligger inne på Ikea sine sider??

Ser bare ut som glassfigurer med diamantform. Ganske store. Kanskje 3 cm i diameter?

Står de i katalogen da? Side?

Annonse

Skrevet

Knotter er ganske lett å sende i posten - om du vil at jeg skal stikke innom ikea for deg?

Så snill du er :-)

La meg bare sjekke her hjemme først. Hadde vært greit å virkelig se knottene før jeg kjøper, men jeg kontakter deg dersom jeg ikke får tak i her :)

Takk:-D

Skrevet

Man finner vel knotter på de fleste små og store interiørbutikker, her er de i hvert fall overalt.

Da skal jeg sjekke imorgen :)

Skrevet

Jeg har lagt merke til at de ofte har flotte og originale skapsknotter på forskjellige antikvitetsbutikker...

Takk for tips :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226688595' post='4014877]

Aner ikke. Jeg var på Ikea i høstferien, men da ante jeg ikke at jeg trengte knotter :-/

Du ser flere her kommer med tips til hvor du kan finne slike, så jeg skal sjekke i byen her imorgen. Kan fortelle deg dersom jeg finner :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226688595' post='4014877]

På nettsiden har de bilde av mange knotter, men finner ikke diamant-typen der :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...