Gjest gidder ikke se engang Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Skjønner ikke hva Lena Alexandra har prestasjonsangst for, det er da ikke prestasjonen nå det kommer an på, men prestasjonene i forgangen tid på fotballbanen. Den stivbente Flo vinner såklart. http://www.tv2underholdning.no/ 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Ungene har stemt en gang for oss alle på Lene Alexandra. Greit nok at Tore Andre er en knakende sympatisk fyr, men Lene Alexandra har størst talent for dans ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Ungene har stemt en gang for oss alle på Lene Alexandra. Greit nok at Tore Andre er en knakende sympatisk fyr, men Lene Alexandra har størst talent for dans ) Som å høre om oss 0 Siter
Gjest synd for deg Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Det var synd for deg at ikke du så parene danse i dag. Flo var absolutt den mest gøyale å se på. Heia flo! 0 Siter
Babette Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 På forhånd var jeg veldig skeptisk til Tore Andre i finalen og tenkte sånn typisk norsk, underdog, folk stemmer ut de flinkeste og elsker de mest amatørmessige. Men nå synes jeg ærlig talt det er han som har vist den største framgangen. I tillegg blir mann mot kvinne litt urettferdig, fordi en dame sm blir ført av en proff mann har en større fordel enn en mann som fører en proff dame. Så sannelig om jeg vet. Men det hadde vært veldig artig om Lene Alexandra vinner. Det må være en stor seier for henne å få bekreftelse på at hun kan noe mer enn å vifte med puppene. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Jeg heier på Flo ) Det gjør vi her i huset også 0 Siter
morsan Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 På forhånd var jeg veldig skeptisk til Tore Andre i finalen og tenkte sånn typisk norsk, underdog, folk stemmer ut de flinkeste og elsker de mest amatørmessige. Men nå synes jeg ærlig talt det er han som har vist den største framgangen. I tillegg blir mann mot kvinne litt urettferdig, fordi en dame sm blir ført av en proff mann har en større fordel enn en mann som fører en proff dame. Så sannelig om jeg vet. Men det hadde vært veldig artig om Lene Alexandra vinner. Det må være en stor seier for henne å få bekreftelse på at hun kan noe mer enn å vifte med puppene. ''typisk norsk, underdog, folk stemmer ut de flinkeste og elsker de mest amatørmessige.'' Her er du ved det som både er kjerneproblemet ved "Skal vi danse" og det som er programmets store fordel. Mange vil irritere seg over at de mest amatørmessige ikke stemmes ut, samtidig som stor oppslutning rundt slike underdogs gjør at mange blir ekstra engasjerte. Det samme fenomenet gjør seg også gjeldene på Idol. '' I tillegg blir mann mot kvinne litt urettferdig, fordi en dame sm blir ført av en proff mann har en større fordel enn en mann som fører en proff dame.'' Enig! '' Det må være en stor seier for henne å få bekreftelse på at hun kan noe mer enn å vifte med puppene.'' Spesielt nå som hun har redusert dem ene og alene for dette prigrammet;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.