Gå til innhold

Skal vi danse?

Gjest gidder ikke se engang

Anbefalte innlegg

Gjest gidder ikke se engang
Skrevet

Skjønner ikke hva Lena Alexandra har prestasjonsangst for, det er da ikke prestasjonen nå det kommer an på, men prestasjonene i forgangen tid på fotballbanen.

Den stivbente Flo vinner såklart.

http://www.tv2underholdning.no/

AneM1365380603
Skrevet

Ungene har stemt en gang for oss alle på Lene Alexandra. Greit nok at Tore Andre er en knakende sympatisk fyr, men Lene Alexandra har størst talent for dans :o)

Skrevet

Ungene har stemt en gang for oss alle på Lene Alexandra. Greit nok at Tore Andre er en knakende sympatisk fyr, men Lene Alexandra har størst talent for dans :o)

Som å høre om oss :)

Gjest synd for deg
Skrevet

Det var synd for deg at ikke du så parene danse i dag. Flo var absolutt den mest gøyale å se på. Heia flo!

Skrevet

På forhånd var jeg veldig skeptisk til Tore Andre i finalen og tenkte sånn typisk norsk, underdog, folk stemmer ut de flinkeste og elsker de mest amatørmessige.

Men nå synes jeg ærlig talt det er han som har vist den største framgangen. I tillegg blir mann mot kvinne litt urettferdig, fordi en dame sm blir ført av en proff mann har en større fordel enn en mann som fører en proff dame.

Så sannelig om jeg vet. Men det hadde vært veldig artig om Lene Alexandra vinner. Det må være en stor seier for henne å få bekreftelse på at hun kan noe mer enn å vifte med puppene.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg heier på Flo :o)

Det gjør vi her i huset også :)

Skrevet

På forhånd var jeg veldig skeptisk til Tore Andre i finalen og tenkte sånn typisk norsk, underdog, folk stemmer ut de flinkeste og elsker de mest amatørmessige.

Men nå synes jeg ærlig talt det er han som har vist den største framgangen. I tillegg blir mann mot kvinne litt urettferdig, fordi en dame sm blir ført av en proff mann har en større fordel enn en mann som fører en proff dame.

Så sannelig om jeg vet. Men det hadde vært veldig artig om Lene Alexandra vinner. Det må være en stor seier for henne å få bekreftelse på at hun kan noe mer enn å vifte med puppene.

''typisk norsk, underdog, folk stemmer ut de flinkeste og elsker de mest amatørmessige.''

Her er du ved det som både er kjerneproblemet ved "Skal vi danse" og det som er programmets store fordel. Mange vil irritere seg over at de mest amatørmessige ikke stemmes ut, samtidig som stor oppslutning rundt slike underdogs gjør at mange blir ekstra engasjerte. Det samme fenomenet gjør seg også gjeldene på Idol.

'' I tillegg blir mann mot kvinne litt urettferdig, fordi en dame sm blir ført av en proff mann har en større fordel enn en mann som fører en proff dame.''

Enig!

'' Det må være en stor seier for henne å få bekreftelse på at hun kan noe mer enn å vifte med puppene.''

Spesielt nå som hun har redusert dem ene og alene for dette prigrammet;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...