Gjest Geir Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Hei på deg; trodde vi hadde hilst på hverander før;-) morsan, her! ;-) Bla, bla, bla...osv. Typisk kvinnfolk! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Neida, de har små kurver til forskjellige ting, bl.a. en til tannbørster og tannkrem. Men da ligger alle familiens tannbørster i én haug, da? Jammen bra ihvertfall mor&far utveklser basselusker også ellers, da, slik at det ikke bare blir i tannbørsteskuffen;-) Men jeg tror at jeg ihvertfall som tenåring ville hatt visse innvendinger mot at alle tannbørstene lå slik;-) 0 Siter
spiky Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Vi har et stort speil med gullramme over vasken. Under speilet er det en smal glasshylle til tannbeørsteholder etc. Jeg har kjøpt en lekker sak i hvit porselen med gullkant, så den skjemmer slett ikke ut helthetsinntrykket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.