Gå til innhold

Tog vs fly, hva ville dere valgt?

Anbefalte innlegg

Gjest dilemmma
Skrevet

2 timer med fly pluss 1,5 time buss, kr 3200

eller

17 timer sitteplass tog, kr 2000

Gjest høstløv
Skrevet

Det er avhengig av økonomien og hvor mye tid jeg har til rådighet.

Skrevet

Betaler gladelig 1200 kr mer for å slippe å sitte 17 timer på toget.

Skrevet

Nå for tiden ville jeg nok helt klart ha valgt fly+buss og spart masse tid.

Men jeg storkoste meg på et drøyt døgn med tog fra Oslo til Paris (inklusive noen timers "transit" i Køben), men den gangen var jo også selve togreisen en del av opplevelsen. Når jeg kjører tog i Norge nå, er det mest en transportetappe.

Skrevet

Ja, jeg syns det var arti å sitte i time etter time og kikke ut på europeisk landskap når jeg var i tidlig 20-åra, og var på interrail, men nå forbinder jeg sånne turer med hovne bein og luft i magen.

Skrevet

Det var en drøy togtur! Hadde nok valgt fly + buss der. Tar gjerne toget, men helst ikke så mye over 6 -8 timer.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Fly, men jeg liker svært lite mange timer på buss.

Skrevet

Ja, jeg syns det var arti å sitte i time etter time og kikke ut på europeisk landskap når jeg var i tidlig 20-åra, og var på interrail, men nå forbinder jeg sånne turer med hovne bein og luft i magen.

*knegg*

Man blir eldre.

Skrevet

Fly, uten tvil.

Det sier seg jo selv, med det nicket;-)

Gjest dustedama
Skrevet

Fly, uten tvil.

Ikke så overraskende med tanke på nicket ditt ;)

Jeg hadde heller ikke vært i tvil - fly er verdt de ekstra kronene *s*

Skrevet

Svaret vil jo helt bero på tid, økonomi og smak.

Om jeg var på ferie og det var en vakker togtur kunne jeg godt valgt tog.

Var det først og fremst en transportetappe, og jeg ville fortest mulig frem ville jeg selvfølgelig valgt fly (om jeg hadde råd, og det har jeg nok).

Skrevet

*knegg*

Man blir eldre.

Ja, nå er det snart fram med støttestrømpene;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...