Gå til innhold

Hva kjøper du til foreldrene dine??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et godt tips til ektepar i 60 årene? Nettopp kjøpt seg nytt hus, men mangler vel kanskje ikke noe etter så mange år...

Hva kan jeg finne på for noe smart?

Tenkte litt på en kurv med ost og vin, men...

Skrevet

Min foreldre skal få en vinkaraffel fordi de ønsker seg dette... Hva med vinkaraffel og en god vin?

Skrevet

Vi er så "heldige" at den generasjonen nå har sagt at heretter er det slutt på julegaver til oss voksne, det er kun barnebarna som får en liten ting - og de vil heller ikke ha noe. Så de får en sammenplanting og that's it. Helt flott!

Ellers er kurv med godis og luksus en flottings gave til alle aldre!

Skrevet

Vi er så "heldige" at den generasjonen nå har sagt at heretter er det slutt på julegaver til oss voksne, det er kun barnebarna som får en liten ting - og de vil heller ikke ha noe. Så de får en sammenplanting og that's it. Helt flott!

Ellers er kurv med godis og luksus en flottings gave til alle aldre!

En sammenplanting? Hva er det?

Gjest høstløv
Skrevet

Flere forskjellige blomster som er plantet sammen i samme potte.

Skrevet

Pappa får joggebukse og fleecegenser + en ting til som jeg faktisk ikke husker... også har jeg planer om å kjøpe ulltrøye til han.

Mamma får 2 tallerkener i en serie hun samler, ull/silke-trøye + en ting til som ikke er bestemt ennå.

Skrevet

Ja, kjøp noe de kan spise opp. Eller et gavekort på restaurant, konsert, teater,.

Skrevet

En sånn kurv med 3-4 potteplanter hvorav en eller to er juleblomster og en nisse eller noe oppi og sikkert en julesløyfe rundt. :o) Selges overalt før jul.

Gjest svigermora
Skrevet

Jeg blir alltid glad for de nyeste krim-bøkene.

Kurv med ost, vin osv hadde blitt særs godt mottatt!

Skrevet

En sånn kurv med 3-4 potteplanter hvorav en eller to er juleblomster og en nisse eller noe oppi og sikkert en julesløyfe rundt. :o) Selges overalt før jul.

Selvsagt!

Har bare ikke hørt det navnet før....

Skrevet

Selvsagt!

Jeg hadde heller ikke hørt betegnelsen før.

Gjest Angela26
Skrevet

Foreldre har jeg ikke, men jeg har svigerforeldre :-D Og de skal fà et stort portrettbilde av ungene til jul :-) Det tror jeg de blir veldig glade for!

Ellers sà synes jeg en kurv med ost og vin og den slags hòres glimrende ut! Folk i den alderen har jo som regel alt de trenger.

Skrevet

Selvsagt!

Hva kaller dere det da? En sammenplanting = flere planter plantet sammen. :o)

Skrevet

Mange kaller det plantegruppe

tror

Gjest annlovinda
Skrevet

Blomstergruppe kaller vi det. Men jeg skjønte i grunn hva du mente også da. :)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg kaller det ogsà en sammenplantning.

Skrevet

Mine foreldre har pusset opp stuen og kjøpt nye møbler. Vi har kjøpt et alpakka-ullpledd som passer til de nye farvene til dem i år :-)

Når det gjelder svigerforldrene mine vet jeg ikke enda, men gode kremer, vin o.l er alltid ok og blir satt pris på.

Skrevet

blomstergruppe :) (Men jeg forstod hva du mente altså)

Skrevet

Har vel ikke kalt det noe særlig, men tror kanskje jeg ville brukt oppsats.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...