Hushjelpen Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Noen som har et godt tips til ektepar i 60 årene? Nettopp kjøpt seg nytt hus, men mangler vel kanskje ikke noe etter så mange år... Hva kan jeg finne på for noe smart? Tenkte litt på en kurv med ost og vin, men... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Min foreldre skal få en vinkaraffel fordi de ønsker seg dette... Hva med vinkaraffel og en god vin? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Vi er så "heldige" at den generasjonen nå har sagt at heretter er det slutt på julegaver til oss voksne, det er kun barnebarna som får en liten ting - og de vil heller ikke ha noe. Så de får en sammenplanting og that's it. Helt flott! Ellers er kurv med godis og luksus en flottings gave til alle aldre! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Vi er så "heldige" at den generasjonen nå har sagt at heretter er det slutt på julegaver til oss voksne, det er kun barnebarna som får en liten ting - og de vil heller ikke ha noe. Så de får en sammenplanting og that's it. Helt flott! Ellers er kurv med godis og luksus en flottings gave til alle aldre! En sammenplanting? Hva er det? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 En sammenplanting? Hva er det? Flere forskjellige blomster som er plantet sammen i samme potte. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Pappa får joggebukse og fleecegenser + en ting til som jeg faktisk ikke husker... også har jeg planer om å kjøpe ulltrøye til han. Mamma får 2 tallerkener i en serie hun samler, ull/silke-trøye + en ting til som ikke er bestemt ennå. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Ja, kjøp noe de kan spise opp. Eller et gavekort på restaurant, konsert, teater,. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 En sammenplanting? Hva er det? En sånn kurv med 3-4 potteplanter hvorav en eller to er juleblomster og en nisse eller noe oppi og sikkert en julesløyfe rundt. ) Selges overalt før jul. 0 Siter
Gjest svigermora Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Jeg blir alltid glad for de nyeste krim-bøkene. Kurv med ost, vin osv hadde blitt særs godt mottatt! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 En sånn kurv med 3-4 potteplanter hvorav en eller to er juleblomster og en nisse eller noe oppi og sikkert en julesløyfe rundt. ) Selges overalt før jul. Selvsagt! Har bare ikke hørt det navnet før.... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Selvsagt! Har bare ikke hørt det navnet før.... Jeg hadde heller ikke hørt betegnelsen før. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Foreldre har jeg ikke, men jeg har svigerforeldre :-D Og de skal fà et stort portrettbilde av ungene til jul :-) Det tror jeg de blir veldig glade for! Ellers sà synes jeg en kurv med ost og vin og den slags hòres glimrende ut! Folk i den alderen har jo som regel alt de trenger. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Selvsagt! Har bare ikke hørt det navnet før.... Hva kaller dere det da? En sammenplanting = flere planter plantet sammen. ) 0 Siter
laban Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Hva kaller dere det da? En sammenplanting = flere planter plantet sammen. ) Mange kaller det plantegruppe tror 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Hva kaller dere det da? En sammenplanting = flere planter plantet sammen. ) Blomstergruppe kaller vi det. Men jeg skjønte i grunn hva du mente også da. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Hva kaller dere det da? En sammenplanting = flere planter plantet sammen. ) Jeg kaller det ogsà en sammenplantning. 0 Siter
Gjest Ino Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Mine foreldre har pusset opp stuen og kjøpt nye møbler. Vi har kjøpt et alpakka-ullpledd som passer til de nye farvene til dem i år :-) Når det gjelder svigerforldrene mine vet jeg ikke enda, men gode kremer, vin o.l er alltid ok og blir satt pris på. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Hva kaller dere det da? En sammenplanting = flere planter plantet sammen. ) blomstergruppe (Men jeg forstod hva du mente altså) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Hva kaller dere det da? En sammenplanting = flere planter plantet sammen. ) Har vel ikke kalt det noe særlig, men tror kanskje jeg ville brukt oppsats. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.