Mary Poppins Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 I år blir det mobil til mamma. med swarovski stener over hele. Til pappa vet jeg ikke helt enda..sikkert noe golf greier. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Hva kaller dere det da? En sammenplanting = flere planter plantet sammen. ) Blomstergruppe her. Men jeg klarte å gjette hva du mente med sammenplanting, altså. Morsomt ord. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Svigermor skal i hvert fall få en foto-frame med memorystick med de av bildene våre som er mest relevante for visning hos henne. Barnebarn, store begivenheter, hyggelgie stunder. Jeg var fornøyd da jeg kom på den ideen! 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Hvis de er i den alderen så hadde jeg kjøpt en god tvserie på DVD. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Mor får Crocks. Far får bilde av ungene. Svigermor får badematter til begge badene samt ei lampe hun har ønsket seg. Svigerfar vet vi ikke helt enda. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.