morsan Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Sukk...jeg handler julegaver til alle - bortsett fra meg selv. Min kjære synes det er veldig slitsomt, får han må kjøpe julegave til meg, og så bursdagsgave til meg 1 uke etterpå... Stakkars mann... Har du bursdag på nyttårsaften? ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Sukk...jeg handler julegaver til alle - bortsett fra meg selv. Min kjære synes det er veldig slitsomt, får han må kjøpe julegave til meg, og så bursdagsgave til meg 1 uke etterpå... Stakkars mann... *hehe* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Har du bursdag på nyttårsaften? ;-) Jepp 0 Siter
kaffepiken Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Jeg kjøper til dem på min side, og så maser jeg på ham for at han skal kjøpe til sin familie, men jeg har kjøpt noen for ham også. Jeg syns det er hyggelig da, så det er ikke noe ork å gjøre det. Han på sin side syns bare det er stress. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.