Gjest bipjente27 Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Jeg har begynt på en medisin som har en slik bivirkning at jeg til tider skjelver veldig på hendene. Nå tar jeg kjøretimer, i håp om å få lappen om et års tiden. Vil denne skjelvinga på hendene ha noen betydning for dette tror dere? 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Om du ikke hindres i noen andre gjøremål mens du har skjelveturene, så tenker jeg det går bra også med bilkjøring. Hvis du blir helt ukontrollert så er det ikke trygt for deg i bil. Ville du vært trygg på deg selv dersom du fikk skjelvetur på biltur?? Ikke lett å svare på for oss som ikke ser hvor stor grad skjevingen din har. Du kan også snakke med legen eller kjørelæreren om dette. Ev. går det an å bytte medisin kanskje? 0 Siter
Gjest bipjente27 Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Om du ikke hindres i noen andre gjøremål mens du har skjelveturene, så tenker jeg det går bra også med bilkjøring. Hvis du blir helt ukontrollert så er det ikke trygt for deg i bil. Ville du vært trygg på deg selv dersom du fikk skjelvetur på biltur?? Ikke lett å svare på for oss som ikke ser hvor stor grad skjevingen din har. Du kan også snakke med legen eller kjørelæreren om dette. Ev. går det an å bytte medisin kanskje? Har akkurat startet på denne medisinene, så jeg vet ikke om bivirkningen går over etterhvert. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Har akkurat startet på denne medisinene, så jeg vet ikke om bivirkningen går over etterhvert. Søk opp medisinen så finner du kanskje noen svar da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.