Lotte :o) Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Jeg har bestilt flere ting på play.com. Nå har jeg fått en e-post, og der står det at At this time we are unable to process your order as your credit/debit card details do not match the details held by your card issuer. To proceed with your order please check and amend the following: Card number Expiry date Valid from date Issue number CV2 (3 digit code on the signature line of your credit card) Det som jeg kan tro er problemet, er at jeg ikke har noe Valid from date. Det står ikke på mitt Visakort fra Skandiabanken... What to do? Merkelig at jeg ikke har fått beskjed tidligere, det er 14 dager siden jeg bestilte div. varer... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Er du helt sikker? På mitt står det to steder. På den ene plassen rett over etternavnet mitt på framsiden, altså ikke der det er bilde. Det andre stedet er rett over fødselsnr på den siden der det er bilde. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. november 2008 Forfatter Skrevet 27. november 2008 Er du helt sikker? På mitt står det to steder. På den ene plassen rett over etternavnet mitt på framsiden, altså ikke der det er bilde. Det andre stedet er rett over fødselsnr på den siden der det er bilde. Helt sikker. Det er ikke bilde heller på mtt kort. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227821906' post='4026241] Helt sikker. Det er ikke bilde heller på mtt kort. Jeg har heller aldri hatt noen "valid from" dato på mine Visa-kort. Og heller ikke bilde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.