Gå til innhold

Problem med betalingen på play.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt flere ting på play.com.

Nå har jeg fått en e-post, og der står det at

At this time we are unable to process your order as your credit/debit card

details do not match the details held by your card issuer.

To proceed with your order please check and amend the following:

Card number

Expiry date

Valid from date

Issue number

CV2 (3 digit code on the signature line of your credit card)

Det som jeg kan tro er problemet, er at jeg ikke har noe Valid from date. Det står ikke på mitt Visakort fra Skandiabanken...

What to do?

Merkelig at jeg ikke har fått beskjed tidligere, det er 14 dager siden jeg bestilte div. varer... :(

AneM1365380603
Skrevet

Er du helt sikker? På mitt står det to steder. På den ene plassen rett over etternavnet mitt på framsiden, altså ikke der det er bilde. Det andre stedet er rett over fødselsnr på den siden der det er bilde.

Skrevet

Er du helt sikker? På mitt står det to steder. På den ene plassen rett over etternavnet mitt på framsiden, altså ikke der det er bilde. Det andre stedet er rett over fødselsnr på den siden der det er bilde.

Helt sikker. Det er ikke bilde heller på mtt kort.

Gjest firepile
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227821906' post='4026241]

Helt sikker. Det er ikke bilde heller på mtt kort.

Jeg har heller aldri hatt noen "valid from" dato på mine Visa-kort. Og heller ikke bilde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...