Orio Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Inspirert av tråden "gruer du deg til tenåringen flytter hjemmefra" lurer jeg på når dere flyttet hjemmefra. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Jeg flyttet da jeg var ferdig på videregående, altså da jeg var 18 (men fylte 19 senere det året). 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Jeg flyttet "delvis" hjemmefra en periode fra våren i 2. til og med høsten i 3., altså noen måneder. Bodde for meg selv på hytta vår, like ved besteforeldrene mine, og syklet to mil til skolen. En fantastisk frihetsfølelse! Men jeg var hjemom og vasket tøy, og var hjemme i helgene (nærmere venner og der det skjedde noe) Flyttet altså hjem igjen i oktober i 3. og bodde hjemme resten av skoleåret da jeg var russ. Etter sommeren flyttet jeg for ordentlig - hadde ett år i Frankrike, deretter tilbake til Norge for å studere. Jeg bodde hjemme noen uker da jeg skulle gjøre en undersøkelse i hovedoppgaven da jeg var 24 år - og det var helt merkelig å bo sammen med mamma igjen! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Jeg har ikke flyttet enda. Lol. Joda, har bodd hos kjæresten i et par år, mer og mer. Nå er jeg her hele tida, men har fortsatt adressen min hos faren min ) 0 Siter
Gjest 83-modellen Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 var 18...da holdt hverken min mor eller jeg ut mer... 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Jeg var 22, jobbet som en gal for å få egen kapital til å få lån p.å leilighet 0 Siter
trampetroll Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Etter videregående (så da var jg vl 18 eller 19?) 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 18 1/2 år gammel flyttet jeg til Stavanger for å jobbe og bo sammen med min søster. Etter et år der så leide jeg meg hybel alene i Kristiansand. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Jeg flytta hjemmefra som 15 åring, dog for å gå på døveskole og bo på internat (mitt mest fantastiske år noensinne:)). Som 16 åring flytta jeg på hybel i Oslo sammen med en venninne fordi vi skulle begynne på videregående skole for hørselshemmede. På tross av at jeg flytta hjemmefra forholdsvis tidlig, så har jeg alltid hatt veldig god kontakt med foreldrene og søskenene mine 0 Siter
bustebeisa Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Flyttet ut som 16 åring. Mamma døde da jeg var 10, så da jeg var 12, sa jeg at jeg kom til å flytte så fort jeg var ferdig med ungdomsskolen. Pappa var alkoholiker, så for meg var det deilig å komme ut hjemmefra. :-) 0 Siter
....AV Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Jeg var litt til og fra året etter vidergående og flyttet på hybel i en annen by et år etter videregående. Flyttet aldri hjem til foreldrene igjen. 0 Siter
Gjest black ink Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Flyttet hjemmefra da jeg var 16, og nå har jeg snart bodd halve livet mitt hjemmefra, men har fortsatt adressen min folkeregistrert hos mamma. Hmmm... dette fikk meg til å tenke... kanskje på tid å melde flytting? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Jeg flytta hjemmefra som 15 åring, dog for å gå på døveskole og bo på internat (mitt mest fantastiske år noensinne:)). Som 16 åring flytta jeg på hybel i Oslo sammen med en venninne fordi vi skulle begynne på videregående skole for hørselshemmede. På tross av at jeg flytta hjemmefra forholdsvis tidlig, så har jeg alltid hatt veldig god kontakt med foreldrene og søskenene mine ''På tross av at jeg flytta hjemmefra forholdsvis tidlig, så har jeg alltid hatt veldig god kontakt med foreldrene og søskenene mine '' ...eller kanskje på grunn av? ) Jeg merket i hvert fall at da jeg flyttet hjemmefra (dog som 18-åring), forsvant mange av gnisningene ved å være tenåringsdatter. 0 Siter
Gjest 83-modellen Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 ''På tross av at jeg flytta hjemmefra forholdsvis tidlig, så har jeg alltid hatt veldig god kontakt med foreldrene og søskenene mine '' ...eller kanskje på grunn av? ) Jeg merket i hvert fall at da jeg flyttet hjemmefra (dog som 18-åring), forsvant mange av gnisningene ved å være tenåringsdatter. samme her,mitt forhold til min mor ble bedre etter at jeg flyttet:P 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Jeg flyttet da jeg var 17-18 år. Da flyttet jeg sammen med Snaxy. :0) 0 Siter
fresja Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Flyttet på hybel da jeg var knapt 15 og et halvt, og har ikke bodd hjemme siden. 0 Siter
Gjest Ino Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Flyttet da jeg var ferdig med vidregående skole, dvs rett etter at jeg fylte 19. For meg var de akkurat passe :-) 0 Siter
laban Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Jeg var 19 og flyttet til studier i en annen by. Var tilbake i foreldreheimen i de lengste feriene de 5 neste årene, men flyttet aldri ordentlig tilbake. Jeg håper datteren min også flytter sånn litt gradvis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.