Gå til innhold

De nye stolene lukter stygt

Anbefalte innlegg

suzann1365381182
Skrevet

Kjøkkenstoler i pvc. For å si det mildt stinker det i hele kåken. Går stanken vekk etter en tid? Jeg har vasket dem, men de lukter fremdeles.

Skrevet

Hvor har du kjøpt dem? Dette hadde jeg vært skeptisk til... Plast har jo en særegen lukt, men det skal ikke stinke i hele huset nei.

suzann1365381182
Skrevet

Hvor har du kjøpt dem? Dette hadde jeg vært skeptisk til... Plast har jo en særegen lukt, men det skal ikke stinke i hele huset nei.

Møbelringen. Disse stolene kan vi ikke ha i hus om stanken ikke forsvinner.

Skrevet

Prøv å vaske med vann du har litt eddik oppi. Eddik binder det meste også lukt.

Skrevet

Sett dem til lufting noen dager, (hvis du har et rom /kjeller du ikke bruker) - er det ikke bedre da, er det bare å returnere dem!

suzann1365381182
Skrevet

Prøv å vaske med vann du har litt eddik oppi. Eddik binder det meste også lukt.

Jeg vasket med eddik uten at det hjalp noe. Lukta ble så intens at vi bar ut stolene. Det var bare to av stolene som stinket, og vi skal få nye.

suzann1365381182
Skrevet

Sett dem til lufting noen dager, (hvis du har et rom /kjeller du ikke bruker) - er det ikke bedre da, er det bare å returnere dem!

Vi fant ut at det var kun to av stolene som stinket, og de lå i den samme pakningen. Det lukter møllkuler, en veldig intens lukt.

Jeg har vasket dem med alt mulig, men lukta er der fremdeles. De stolene det gjelder er også mattere enn de andre, så vi skal få nye. Jeg er glad det løste seg, for jeg syntes det var fælt å betale så mye for noe som forpester hjemmet vårt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...