Gå til innhold

Ikke uventet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme sier jeg! Kunne gjerne hatt et utvalg til min sønn. Han er på sin første opptreden med det nye bandet i kveld, han var så spent og nersvøs atte :) Går nok fint det.

Skrevet

Samme sier jeg! Kunne gjerne hatt et utvalg til min sønn. Han er på sin første opptreden med det nye bandet i kveld, han var så spent og nersvøs atte :) Går nok fint det.

Å så spennende:-) :-)

Spiller han elgitar, da? Min spiller akustisk gitar med stålstrenger, men er ikke akkurat klar for å klimpre til med "Hotel California" riktig ennå;-)

Skrevet

Ut i fra hvor mange gutter som visstnok ønsker seg el-gitar til jul i år, så tror jeg nok du i de fleste vil ha vett til å selge og ikke gi bort...

Skrevet

Ut i fra hvor mange gutter som visstnok ønsker seg el-gitar til jul i år, så tror jeg nok du i de fleste vil ha vett til å selge og ikke gi bort...

*S* Jeg skjønner at de heller selger, men alle disse piano- og orgelannonsene lukter litt for mye "gratis flyttehjelp"....;-)

Skrevet

Å så spennende:-) :-)

Spiller han elgitar, da? Min spiller akustisk gitar med stålstrenger, men er ikke akkurat klar for å klimpre til med "Hotel California" riktig ennå;-)

Den sangen er ikke akkurat hans sjanger sier han, jeg har bedt om den men... Han spiller el-gitar ja. Jobben i kveld er med ung-bandet. Han får jo spille, det er greit, men han liker best hardrock og er en kløpper på å få med seg fingrene :) Morro det. Han spiller litt på kassegitaren til min mann også. Vi har noen kvelder iblant som de spiller begge to, jeg kunne hatt dem oftere. Kommer kanskje med tida.

Skrevet

Jøsses, jeg som trodde jeg var SÅÅÅÅ heldig da jeg fikk et piano, også er det helt dagligdags? Trodde sånt kostet pæng, jeg.

Skrevet

*S* Jeg skjønner at de heller selger, men alle disse piano- og orgelannonsene lukter litt for mye "gratis flyttehjelp"....;-)

Jepp, en gitar er enkel å knuse og kaste i søpla;o)

Skrevet

Jepp, en gitar er enkel å knuse og kaste i søpla;o)

Der er du ja:-)

frosken har akkurat i en annen tråd fått noen slags trollmorassossiasjoner hva gjelder mitt utseende, så nå bør du passe på å markedsføre deg litt mer her slik at ikke folk tror du er mitt alter ego;-)

Skrevet

Der er du ja:-)

frosken har akkurat i en annen tråd fått noen slags trollmorassossiasjoner hva gjelder mitt utseende, så nå bør du passe på å markedsføre deg litt mer her slik at ikke folk tror du er mitt alter ego;-)

Hva? Den må du forklare nærmere. Jeg er litt treig....

Skrevet

Hva? Den må du forklare nærmere. Jeg er litt treig....

;-) Jeg bare tuller;-) Vi småpratet litt om bl a hvordan vi ser for oss at folk på dol ser ut, og så sa frosken at hun når hun tenkte på meg så for seg "trollmor" fra den reklamen som går på TV nå for tiden.

Skrevet

;-) Jeg bare tuller;-) Vi småpratet litt om bl a hvordan vi ser for oss at folk på dol ser ut, og så sa frosken at hun når hun tenkte på meg så for seg "trollmor" fra den reklamen som går på TV nå for tiden.

Du er jo kjerringa til Finn med ruller i håret, hun som sier "Nei, den har vi ikke sett".

Skrevet

Du er jo kjerringa til Finn med ruller i håret, hun som sier "Nei, den har vi ikke sett".

Hårruller, du liksom!! dette er da en dame med stil! :-)

Skrevet

haha, ok, nå er jeg med. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...