morsan Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 ...gjelder 36 av de 37 "gis bort"-annonsene på finn i kategorien musikkinstrumenter piano eller orgel! ;-) Er det ingen som gir bort gitarer, da? ;-) http://www.finn.no/finn/bap/free/result?sid=xz5cbaow3RM758320&page=1&rows=30 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Samme sier jeg! Kunne gjerne hatt et utvalg til min sønn. Han er på sin første opptreden med det nye bandet i kveld, han var så spent og nersvøs atte Går nok fint det. 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2008 Forfatter Skrevet 28. november 2008 Samme sier jeg! Kunne gjerne hatt et utvalg til min sønn. Han er på sin første opptreden med det nye bandet i kveld, han var så spent og nersvøs atte Går nok fint det. Å så spennende:-) :-) Spiller han elgitar, da? Min spiller akustisk gitar med stålstrenger, men er ikke akkurat klar for å klimpre til med "Hotel California" riktig ennå;-) 0 Siter
frosken Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Ut i fra hvor mange gutter som visstnok ønsker seg el-gitar til jul i år, så tror jeg nok du i de fleste vil ha vett til å selge og ikke gi bort... 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2008 Forfatter Skrevet 28. november 2008 Ut i fra hvor mange gutter som visstnok ønsker seg el-gitar til jul i år, så tror jeg nok du i de fleste vil ha vett til å selge og ikke gi bort... *S* Jeg skjønner at de heller selger, men alle disse piano- og orgelannonsene lukter litt for mye "gratis flyttehjelp"....;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Å så spennende:-) :-) Spiller han elgitar, da? Min spiller akustisk gitar med stålstrenger, men er ikke akkurat klar for å klimpre til med "Hotel California" riktig ennå;-) Den sangen er ikke akkurat hans sjanger sier han, jeg har bedt om den men... Han spiller el-gitar ja. Jobben i kveld er med ung-bandet. Han får jo spille, det er greit, men han liker best hardrock og er en kløpper på å få med seg fingrene Morro det. Han spiller litt på kassegitaren til min mann også. Vi har noen kvelder iblant som de spiller begge to, jeg kunne hatt dem oftere. Kommer kanskje med tida. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Du er dronningen av (snodige) funn på finn.no :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Jøsses, jeg som trodde jeg var SÅÅÅÅ heldig da jeg fikk et piano, også er det helt dagligdags? Trodde sånt kostet pæng, jeg. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 *S* Jeg skjønner at de heller selger, men alle disse piano- og orgelannonsene lukter litt for mye "gratis flyttehjelp"....;-) Jepp, en gitar er enkel å knuse og kaste i søpla;o) 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2008 Forfatter Skrevet 28. november 2008 Jepp, en gitar er enkel å knuse og kaste i søpla;o) Der er du ja:-) frosken har akkurat i en annen tråd fått noen slags trollmorassossiasjoner hva gjelder mitt utseende, så nå bør du passe på å markedsføre deg litt mer her slik at ikke folk tror du er mitt alter ego;-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Der er du ja:-) frosken har akkurat i en annen tråd fått noen slags trollmorassossiasjoner hva gjelder mitt utseende, så nå bør du passe på å markedsføre deg litt mer her slik at ikke folk tror du er mitt alter ego;-) Hva? Den må du forklare nærmere. Jeg er litt treig.... 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Hva? Den må du forklare nærmere. Jeg er litt treig.... ;-) Jeg bare tuller;-) Vi småpratet litt om bl a hvordan vi ser for oss at folk på dol ser ut, og så sa frosken at hun når hun tenkte på meg så for seg "trollmor" fra den reklamen som går på TV nå for tiden. 0 Siter
Babette Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 ;-) Jeg bare tuller;-) Vi småpratet litt om bl a hvordan vi ser for oss at folk på dol ser ut, og så sa frosken at hun når hun tenkte på meg så for seg "trollmor" fra den reklamen som går på TV nå for tiden. Du er jo kjerringa til Finn med ruller i håret, hun som sier "Nei, den har vi ikke sett". 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Du er jo kjerringa til Finn med ruller i håret, hun som sier "Nei, den har vi ikke sett". Hårruller, du liksom!! dette er da en dame med stil! :-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 ;-) Jeg bare tuller;-) Vi småpratet litt om bl a hvordan vi ser for oss at folk på dol ser ut, og så sa frosken at hun når hun tenkte på meg så for seg "trollmor" fra den reklamen som går på TV nå for tiden. haha, ok, nå er jeg med. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.