Gjest mora2 Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Du kan fint bade henne. Ta på store hansker ;0) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Bra. Den er bare så bra. Melankolien som understreker alvoret, teksten i seg selv og det naive og enkle. Satt opp mot det faktum at mange faktisk har et så ukomplisert forhod til dyr. Og mennesker? Jo, jeg har sansen. Og hvis man vil ha en skikkelig humoristisk Vreeswijk, er denne toppers: 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Klart du kan bade katten. Begge mine dusjer med minstemann innimellom, du får kjøpt katteshampo på dyrebutikken 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 ''Jeg synes de stinker kattepiss når de har parret seg'' *S* høres ut som om du har bred erfaring med å lukte på katter etter at de har parret seg;-) '' *S* høres ut som om du har bred erfaring med å lukte på katter etter at de har parret seg;-)'' Det har jeg også Jeg har hatt katter fra jeg var lita og til min eldste datter fikk allergi. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Jeg synes de stinker kattepiss når de har parret seg. Hvis hun har vært ute kan hun jo ha kommet bort i noen steder med kattepiss. Den lukta er ikke til å ta feil av. Jeg er nemlig litt usikker på om det er pisslukt eller tørrfisk det lukter, så da spørs det om det er tørrfisk...... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Sprøyte til de evige jaktmarker? Jeg mener stinker den så stinker den, det finnes grenser for hva man skal godta. Hæ!? Tuller du? Det er første gang det har lukta av katta... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Jeg hadde sikkert prøvd å bade henne hvis hun fortsatt stinker i morgen, men jeg er hundeeier og ikke katteeier, så jeg har ikke peiling på katter. Hadde hun vært hund, så hadde det blitt bading, men jeg tror kanskje slikt er verre med katter ;-) Forresten lukter hun nesten ikke idag 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 http://f2.org/humour/catbath.html Nå tør jeg iallefall ikke å bade katta ;-P 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Du kan fint bade henne. Ta på store hansker ;0) Hmmm......Tror det får bli en annen gang. Hun lukter nesten ikke idag ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Klart du kan bade katten. Begge mine dusjer med minstemann innimellom, du får kjøpt katteshampo på dyrebutikken Men da har du vel vent dem til det fra de var kattunger? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Sprøyte til de evige jaktmarker? Jeg mener stinker den så stinker den, det finnes grenser for hva man skal godta. Puh... Ser lengre nedover i tråden her at du ikke mente det bokstavelig Hadde det vært Jølsen som hadde skrevet det, så.., men ikke tonie ;-P 0 Siter
Bookworm Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Puh... Ser lengre nedover i tråden her at du ikke mente det bokstavelig Hadde det vært Jølsen som hadde skrevet det, så.., men ikke tonie ;-P Jøss, så det var ikke bare jeg som ikke tok ironien i det innlegg der da? Det var jammen bra:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Jøss, så det var ikke bare jeg som ikke tok ironien i det innlegg der da? Det var jammen bra:-) Hehe ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.