Gå til innhold

Katta stinker :-((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra. Den er bare så bra. Melankolien som understreker alvoret, teksten i seg selv og det naive og enkle. Satt opp mot det faktum at mange faktisk har et så ukomplisert forhod til dyr. Og mennesker? Jo, jeg har sansen.

Og hvis man vil ha en skikkelig humoristisk Vreeswijk, er denne toppers:

Skrevet

Klart du kan bade katten. Begge mine dusjer med minstemann innimellom, du får kjøpt katteshampo på dyrebutikken

AneM1365380603
Skrevet

''Jeg synes de stinker kattepiss når de har parret seg''

*S* høres ut som om du har bred erfaring med å lukte på katter etter at de har parret seg;-)

''

*S* høres ut som om du har bred erfaring med å lukte på katter etter at de har parret seg;-)''

Det har jeg også ;) Jeg har hatt katter fra jeg var lita og til min eldste datter fikk allergi.

Skrevet

Jeg synes de stinker kattepiss når de har parret seg. Hvis hun har vært ute kan hun jo ha kommet bort i noen steder med kattepiss. Den lukta er ikke til å ta feil av.

Jeg er nemlig litt usikker på om det er pisslukt eller tørrfisk det lukter, så da spørs det om det er tørrfisk......

Skrevet

Sprøyte til de evige jaktmarker? Jeg mener stinker den så stinker den, det finnes grenser for hva man skal godta.

Hæ!? Tuller du? Det er første gang det har lukta av katta...

Skrevet

Jeg hadde sikkert prøvd å bade henne hvis hun fortsatt stinker i morgen, men jeg er hundeeier og ikke katteeier, så jeg har ikke peiling på katter.

Hadde hun vært hund, så hadde det blitt bading, men jeg tror kanskje slikt er verre med katter ;-)

Forresten lukter hun nesten ikke idag :)

Skrevet

Du kan fint bade henne.

Ta på store hansker ;0)

Hmmm......Tror det får bli en annen gang. Hun lukter nesten ikke idag :))

Skrevet

Klart du kan bade katten. Begge mine dusjer med minstemann innimellom, du får kjøpt katteshampo på dyrebutikken

Men da har du vel vent dem til det fra de var kattunger?

Skrevet

Sprøyte til de evige jaktmarker? Jeg mener stinker den så stinker den, det finnes grenser for hva man skal godta.

Puh... Ser lengre nedover i tråden her at du ikke mente det bokstavelig ;)

Hadde det vært Jølsen som hadde skrevet det, så.., men ikke tonie ;-P

Skrevet

Puh... Ser lengre nedover i tråden her at du ikke mente det bokstavelig ;)

Hadde det vært Jølsen som hadde skrevet det, så.., men ikke tonie ;-P

Jøss, så det var ikke bare jeg som ikke tok ironien i det innlegg der da? Det var jammen bra:-)

Skrevet

Jøss, så det var ikke bare jeg som ikke tok ironien i det innlegg der da? Det var jammen bra:-)

Hehe ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...