pekkaline Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Det er så, den omtalte tråden var i grunn ganske uinteressant, men jeg slutter ikke å forundre meg over hva folk irriteres av:-) Kan være det bare er en dårlig dag? Vi er endel forskjellige sjeler innom dol, og derfor litt artig å følge med 0 Siter
mrxx Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Jeg klarer det ikke, og får kjeft og nedsettende kommentarer fra faste brukere for det. Jeg roter med nick, og hvem som svarer hva og til hvem. Og blir møtt med arrogante svar, fordi jeg bommer... :-) Arrogantge svar? når man ser hva du skriver i den tråden og hva du påstår, så må du da regne med at du får svar på tiltale. Når du i tillegg roter så det holder, så er det lov å forsøke å få deg til sjekke hvilke innlegg som er til deg og ikke. Du er ikke akkurat snill i den tråden der du heller verken i måten det svares på eller hva du påstår. 0 Siter
mrxx Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Det er ikke alltid lett, men jeg bruker svar til meg og går inn i selve tråden. Det siste er ganske greit for da ser man hvilke innlegg som er nye og man kan lett sjekke hva det er svart på. Er alle innleggene blitt blåe igjen, så trykker jeg på svar til meg og går inn i tråden og ser hvilket som har blitt røde. 0 Siter
Aggathe Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Jeg klarer det ikke, den eneste måten jeg kan få en viss kontroll er å ta skikkelige skippertak og lese masse i rekkefølge, et og et innlegg på 100 nyeste er bortkastet, da skjønner jeg ingenting. Det er svært tidkrevende å holde seg oppdatert på sinnsykt lange tråder, og jeg kan ikke være med å skrive i de, hehe, men kjekt at sånne superlange tråder kommer utenom eksamenstid egentlig, så oppfordrer alle å kjøre lange tråder f.eks i ferier og i helger utenom eksamenstiden! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.