Gå til innhold

Noen som vet om en ledig DJ? Hjelp...!

Anbefalte innlegg

Gjest julebord2008
Skrevet

Det var '"dessverre" min tur til å arrangere julebord i år og jeg var tidlig ute med å ordne lokaler, mat/drikk, rekvista og underholdning. Alt var i boks før fredagens julebord(5.12), men så fikk jeg nettopp en telefon om at dj'en som skulle spille musikk den kvelden måtte avlyse pga sykdom :(

Har forsøkt å ringe en del andre dj'er, men de har vært fullbooket for den aktuelle kvelden. Jeg er i skikkelig knipe dersom jeg ikke får inn en ny dj, og lurer på om det er noen som kjenner noen som er ledige for oppdrag(Skedsmo) førstkommende fredag.

På forhånd takk :)

Skrevet

Vi giftet oss i sommer og brukte festkompaniet til å underholde med musikk(dj). Vi var veldig fornøyd med dem :)

www.festkompaniet.com er adressen. Lykke til!

Persille1365381127
Skrevet

Jeg kjenner en, han spiller vel egentlig for alle anledninger, og tar 3-5000 kroner for en kveld tror jeg.

Men jeg legger ikke ut nr. hans her, så i så fall får du sende meg en mail på [email protected], og skrive svar på denne mld at du har gjort det (sjekker den så sjelden), så kan du få det på mail :)

Gjest julebord2008
Skrevet

Vi giftet oss i sommer og brukte festkompaniet til å underholde med musikk(dj). Vi var veldig fornøyd med dem :)

www.festkompaniet.com er adressen. Lykke til!

Vil bare si takk for hjelpen JFC!!

Vi fikk tak i festkompaniet og de stiller opp med ekstramannskap for å hjelpe oss med julebordet :)

Takk, takk !!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...