Gjest julebord2008 Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Det var '"dessverre" min tur til å arrangere julebord i år og jeg var tidlig ute med å ordne lokaler, mat/drikk, rekvista og underholdning. Alt var i boks før fredagens julebord(5.12), men så fikk jeg nettopp en telefon om at dj'en som skulle spille musikk den kvelden måtte avlyse pga sykdom Har forsøkt å ringe en del andre dj'er, men de har vært fullbooket for den aktuelle kvelden. Jeg er i skikkelig knipe dersom jeg ikke får inn en ny dj, og lurer på om det er noen som kjenner noen som er ledige for oppdrag(Skedsmo) førstkommende fredag. På forhånd takk 0 Siter
JFC Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Vi giftet oss i sommer og brukte festkompaniet til å underholde med musikk(dj). Vi var veldig fornøyd med dem www.festkompaniet.com er adressen. Lykke til! 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Jeg kjenner en, han spiller vel egentlig for alle anledninger, og tar 3-5000 kroner for en kveld tror jeg. Men jeg legger ikke ut nr. hans her, så i så fall får du sende meg en mail på [email protected], og skrive svar på denne mld at du har gjort det (sjekker den så sjelden), så kan du få det på mail 0 Siter
Gjest julebord2008 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Vi giftet oss i sommer og brukte festkompaniet til å underholde med musikk(dj). Vi var veldig fornøyd med dem www.festkompaniet.com er adressen. Lykke til! Vil bare si takk for hjelpen JFC!! Vi fikk tak i festkompaniet og de stiller opp med ekstramannskap for å hjelpe oss med julebordet Takk, takk !! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.