Gjest undrejento Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Jeg er en jente på 23 år, som har bodd i Norge hele livet mitt, inntil for ca et år siden. Da begynte jeg å bevege litt på meg og bodde i utlandet i korte perioder. Nå bor jeg i England. Jeg har aldri hatt kjæreste i Norge. Fikk jo tilbud av og til, men det var så altfor sjelden. Og de jeg fikk tilbud av var alltid "ikke helt typisk nordmann". Så begynte jeg å reise, og jeg ble nedlesset av tilbud! Den stunden jeg har bodd i England (2 måneder) har jeg fått ca like mange tilbud som jeg fikk i Norge på 22 år. Og jeg trodde at engelskmenn var sjenerte.... Jeg har også flere venninner som aldri har hatt kjæreste, som nylig har begynt å reise litt, og fått kjæreste i utlandet. Er norske menn kjent for å være trege med tanke på damer? Jeg hadde aldri tenkt over dette før jeg begynte å reise. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 jepp. Det er derfor ingen er gift og har barn her i landet... 0 Siter
Gjest eller jentene kjent for å være lett tilgjengelige? Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Jeg opplevde det samme - da jeg var på din alder. Forklaringa jeg fikk av de engelske guttene, var at norske jenter hadde et spesielt rykte. Så det er kanskje ikke gutta våre som er trege, men jenter som har gitt oss rykte for å være lett tilgjengelige. 0 Siter
Gjest jeppjeppz Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Jeg opplevde det samme - da jeg var på din alder. Forklaringa jeg fikk av de engelske guttene, var at norske jenter hadde et spesielt rykte. Så det er kanskje ikke gutta våre som er trege, men jenter som har gitt oss rykte for å være lett tilgjengelige. har hørt det samme selv.flere som legger an på jenter når det er større sjangs for å få napp:P 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 jepp. Det er derfor ingen er gift og har barn her i landet... ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Hvordan ser du ut? Er du blond og med blå øyne? Mange oppfatter det som svært eksotisk i andre land. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Norske jenter, som de fleste jenter vil jeg tro, blir litt mere spennende og eksotiske når de kommer til utlandet. Som regel har man også en annen og mere åpen mentalitet når man reiser, (hvertfall når man reiser for å studere og bo et sted), og da vil man kanskje virke litt mere attraktiv? Jeg har bodd i mange år i Danmark nå, og danske gutter er "vilde med" norske jenter. Men jeg syns norske gutter er mye mere dypsindige, på en god måte, og ikke så overfladiske og (tro det eller ei) mannsjåvinistiske! som danske menn. Og jeg har hørt om norske jenters rykte ja, som jeg tror liiitt på, fordi vi er så utsultet på oppmerksomhet fra beskjedne norske gutter når vi kommer til utlandet at vi flørter hemningsløst;-)) 0 Siter
Gjest undrejento Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Hvordan ser du ut? Er du blond og med blå øyne? Mange oppfatter det som svært eksotisk i andre land. Nei jeg er mørk. Og i og med at jeg har vært litt og reist, har jeg en ekstra mørk tan for tiden. Jeg er ingen flørter, og har ikke gjort noe som helst for å tiltrekke meg menn i utlandet. Tvert imot, jeg har ikke ønsket å få følelser for en kar i utlandet. (men nå har det skjedd allikevel) Blir gjerne sjekket opp midt på gaten en søndagsmorgen når jeg skal på butikken og handle, iført joggebukse og joggesko og hår som ikke ser ut. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Nei jeg er mørk. Og i og med at jeg har vært litt og reist, har jeg en ekstra mørk tan for tiden. Jeg er ingen flørter, og har ikke gjort noe som helst for å tiltrekke meg menn i utlandet. Tvert imot, jeg har ikke ønsket å få følelser for en kar i utlandet. (men nå har det skjedd allikevel) Blir gjerne sjekket opp midt på gaten en søndagsmorgen når jeg skal på butikken og handle, iført joggebukse og joggesko og hår som ikke ser ut. ''Blir gjerne sjekket opp midt på gaten en søndagsmorgen når jeg skal på butikken og handle, iført joggebukse og joggesko og hår som ikke ser ut. :)'' Det var litt spesielt, ja. Du får bare ta det som et kompliment, og glede deg over oppmerksomheten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.