Dorthe Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Det må være slitsomt for dere å holde på med lekser i helgene også. Det var faktisk lettere å få ham til å gjøre lekser i dag enn på hverdager når han har vært på skolen. Han hadde jo hele dagen på seg. Han har ikke gjort matten enda, den må gjøres i morgen 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Det var faktisk lettere å få ham til å gjøre lekser i dag enn på hverdager når han har vært på skolen. Han hadde jo hele dagen på seg. Han har ikke gjort matten enda, den må gjøres i morgen Det er greit så lenge de gjør leksene frivillig Jeg er likevel glad at helgene er fri her, for jeg bruker noen timer på leksene til sønnen min hver uke. Jeg er glad han gjør _noe_ uten at jeg overvåker han. Det er framgang ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 sto opp sent idag. så dro vi å shoppa Og ikveld har jeg bare slappet av og sett på film Perfekt etter handel det 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Ting han ikke var blitt ferdig med. Et prosjekt, 1 hel og en halv bok + mattelekse til mandag. Det hørtes mye ut. Godt det blir gjort uansett. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Blir du vekket, eller våkner du selv? Jeg fikk faktisk sove så lenge i dag, for mannen min la seg ikke med en gang han kom hjem. Han skrudde opp noen stoler til det nye spisebordet ) Jøss så effektiv! Noen ganger blir jeg våknet . En gang våknet jeg halv ett!! Sjokkert stod jeg opp, og der satt ho smørblid. Ho hadde ordna seg frokost selv og bare slappet av med tv. Mamma skulle få sove må vite Hele dagen ble rar da.... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Jøss så effektiv! Noen ganger blir jeg våknet . En gang våknet jeg halv ett!! Sjokkert stod jeg opp, og der satt ho smørblid. Ho hadde ordna seg frokost selv og bare slappet av med tv. Mamma skulle få sove må vite Hele dagen ble rar da.... Oj, halv ett.....! Ikke verst ;o))) Jeg har også sovehjerte. Det hender 5-åringen også har laget frokost til alle, men jeg får ikke sove så leenge. Jeg har alltid vært glad i å sove. Da jeg var lita ble jeg kalt for "soveposen". Ryktene sier at jeg sovnet under mitt eget bursdagsselskap etter jeg hadde forspist meg på kake. Da jeg våknet gikk jeg rett bort til kakefatet igjen ;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Oj, halv ett.....! Ikke verst ;o))) Jeg har også sovehjerte. Det hender 5-åringen også har laget frokost til alle, men jeg får ikke sove så leenge. Jeg har alltid vært glad i å sove. Da jeg var lita ble jeg kalt for "soveposen". Ryktene sier at jeg sovnet under mitt eget bursdagsselskap etter jeg hadde forspist meg på kake. Da jeg våknet gikk jeg rett bort til kakefatet igjen ;o) Soveposen *lol* Og kakemonsen ble du vel også kalt etter den dagen hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Altså på lørdag? Da fikk jeg unna 2 maskiner oppvask (trodde det som sto i maskina var rent, men det var det ikke...), tok ned to stativer med rent tøy og la det på plass, gikk to ganger på butikken, bakte pepperkake-juletre med ungene (vi har pyntet det nå på søndag formiddag), pyntet noen av kakene som ikke skulle være til treet, tørket litt støv her og der mens vi satte frem litt julepynt og Snuppa fikk sette opp nissebyen sin. ) Til slutt så vi på MGPjr og koste oss med nystekte pepperkaker med melispynt på. ) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Jeg har vel egentlig ikke gjort noen ting i dag...Bare slappe av.. Litt godt det også :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Altså på lørdag? Da fikk jeg unna 2 maskiner oppvask (trodde det som sto i maskina var rent, men det var det ikke...), tok ned to stativer med rent tøy og la det på plass, gikk to ganger på butikken, bakte pepperkake-juletre med ungene (vi har pyntet det nå på søndag formiddag), pyntet noen av kakene som ikke skulle være til treet, tørket litt støv her og der mens vi satte frem litt julepynt og Snuppa fikk sette opp nissebyen sin. ) Til slutt så vi på MGPjr og koste oss med nystekte pepperkaker med melispynt på. ) Ååå en skikkelig juleforberedende dag Koselig. Pepperkaketre? Aldri hørt om det, fortell? 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Jeg har vel egentlig ikke gjort noen ting i dag...Bare slappe av.. Litt godt det også :0) Hehe, i dag ja, tenker du helst vil slappe av 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Hehe, i dag ja, tenker du helst vil slappe av ;0) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Skal vi se... I går var jeg i byen alene, uten tre-åringen. Herregud, så deilig! Det er utrolig lenge siden jeg har hatt tid for meg selv et eneste minutt, så det var toppen av nytelse. Jeg gikk på kafe og leste avisen, handlet litt klær til ungen og handlet en bukse til meg selv. Når jeg kom hjem gjorde jeg litt husarbeid, deretter lekte jeg med guttungen. Så lagde jeg pølser til han, for vi skulle ha biff senere på kvelden. Så snart han var i seng satte jeg på en film, men fikk aldri sett den ferdig. På kvelden tilbrakte jeg litt tid med kjæresten min. En fin dag Så langt i dag har jeg dusjet, vært ute og lekt med guttungen og bakt muffins. Snart er det middag. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Skal vi se... I går var jeg i byen alene, uten tre-åringen. Herregud, så deilig! Det er utrolig lenge siden jeg har hatt tid for meg selv et eneste minutt, så det var toppen av nytelse. Jeg gikk på kafe og leste avisen, handlet litt klær til ungen og handlet en bukse til meg selv. Når jeg kom hjem gjorde jeg litt husarbeid, deretter lekte jeg med guttungen. Så lagde jeg pølser til han, for vi skulle ha biff senere på kvelden. Så snart han var i seng satte jeg på en film, men fikk aldri sett den ferdig. På kvelden tilbrakte jeg litt tid med kjæresten min. En fin dag Så langt i dag har jeg dusjet, vært ute og lekt med guttungen og bakt muffins. Snart er det middag. ''Skal vi se... I går var jeg i byen alene, uten tre-åringen. Herregud, så deilig! Det er utrolig lenge siden jeg har hatt tid for meg selv et eneste minutt, så det var toppen av nytelse. Jeg gikk på kafe og leste avisen, handlet litt klær til ungen og handlet en bukse til meg selv.'' Jeg bruker å kalle det for husmorferie (handle helt alene) Jeg forstår hva du snakker om ja, det er godt med noe tid for seg selv. Og ekstra godt å se barna igjen etterpå. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 ''Skal vi se... I går var jeg i byen alene, uten tre-åringen. Herregud, så deilig! Det er utrolig lenge siden jeg har hatt tid for meg selv et eneste minutt, så det var toppen av nytelse. Jeg gikk på kafe og leste avisen, handlet litt klær til ungen og handlet en bukse til meg selv.'' Jeg bruker å kalle det for husmorferie (handle helt alene) Jeg forstår hva du snakker om ja, det er godt med noe tid for seg selv. Og ekstra godt å se barna igjen etterpå. Ja, jeg kjenner jeg er en bedre mamma i mange dager etterpå. Litt tid for meg selv er alfa og omega i mitt liv. Det er deilig å kun forholde seg til sine egne ønsker i noen timer 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Ååå en skikkelig juleforberedende dag Koselig. Pepperkaketre? Aldri hørt om det, fortell? http://www.connie.no/Bilder/pepperkakejuletre-.JPG Vårt hadde litt grønnere melis og var ikke pyntet med nonstop, men med sølvkuler og geletopper, stjernen på toppen har melis og flerfarget strøssel på begge sier. ) Ungene elsker å lage det! Og å spise det. ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 http://www.connie.no/Bilder/pepperkakejuletre-.JPG Vårt hadde litt grønnere melis og var ikke pyntet med nonstop, men med sølvkuler og geletopper, stjernen på toppen har melis og flerfarget strøssel på begge sier. ) Ungene elsker å lage det! Og å spise det. ) Takk.Jøss så fint det var! Tenker det var stas ja. nam 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Har faktisk ikke gjort en skiiit... la meg ikke før 6 og er sliiiiiiten.... Du får få deg litt søvn du da 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Takk.Jøss så fint det var! Tenker det var stas ja. nam Kjøpte former på www.cacas.no for to år siden. I år jukset vi litt og stakk hull i midten av alle med et sugerør da de ble tatt ut av ovnen så i midten står det en blomsterpinne sånn at treet ikke faller til siden. Forrige gang måtte vi bruke uante mengder melis for å holde det oppreist... ;o) Liker ikke å styre med smeltet sukker. 0 Siter
Babette Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 I går så jeg Mamma Mia-filmen, og ble forelsket i Pierce Brosnan. Han er bare dritkjekk og sexy. For en mann! Jeg har jo sett ham i filmer før, men egentlig ikke oppdaget ham på den måten før nå. Han føyk rett til topps på hitlista! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.