pekkaline Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Kjøpte former på www.cacas.no for to år siden. I år jukset vi litt og stakk hull i midten av alle med et sugerør da de ble tatt ut av ovnen så i midten står det en blomsterpinne sånn at treet ikke faller til siden. Forrige gang måtte vi bruke uante mengder melis for å holde det oppreist... ;o) Liker ikke å styre med smeltet sukker. Det var lurt! Du er riktig så flink. Jeg vil prøve å få bakt de siste to slagene (av 3) i løpet av uken. Godt å få det unna. Så kan det være vi slår til og lager pepperkaketre, det så virkelig flott ut! 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 I går så jeg Mamma Mia-filmen, og ble forelsket i Pierce Brosnan. Han er bare dritkjekk og sexy. For en mann! Jeg har jo sett ham i filmer før, men egentlig ikke oppdaget ham på den måten før nå. Han føyk rett til topps på hitlista! Hehe, så flott da ) Det gjør ikke noe å se noe fint liksom 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.