Gå til innhold

FU: Hva tjener du og hva jobber du med?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym i denne tråden
Skrevet

Jeg tjener 410000 og har fagansvar uten personalansvar i offentlig sektor.

Skrevet

Jeg har 121 kr/timen + tillegg, har ikke full stilling. Lønna står ikke til ansvaret, for å si det sånn.

Lønna mi hadde tilsvart 225000 i full stilling, mener jeg det står på lønnslippen.

Skrevet

Jeg har 121 kr/timen + tillegg, har ikke full stilling. Lønna står ikke til ansvaret, for å si det sånn.

Lønna mi hadde tilsvart 225000 i full stilling, mener jeg det står på lønnslippen.

frisørlærling, og det sier vel sitt :P

Gjest dokumentkontroll
Skrevet

Jeg er dokumentkontroller og pr dags dato 370 000 i årslønn.

Gjest Regnskapsmedarbeider
Skrevet

Regnskap, uten utdanning. Full stilling. 327.000.-

Gjest fattigmann
Skrevet

Jeg tjener 330000 og har fagansvar uten personalansvar i kommunal sektor.

Gjest ikke i dag- kvinne 40 år
Skrevet

Jeg tjerner rett i underkant av 1 000 000 pr. år, litt i overkant med bonuser i gode år.

Er Siv.ing i IT og jobber med prosjektledelse.

Skrevet

Jeg er dokumentkontroller og pr dags dato 370 000 i årslønn.

Hva er dokumentcontroller?

Skrevet

Er adjunkt med opprykk, har 7 års ansennitet.

Tjener 365.000,- i full stilling. Holder på med lektorutdannelse og er spent på hvordan det vil slå ut på lønnsslippen etter hvert.

Hvordan ligger dere andre som jobber som pedagoger an? Spennende å se om det er store forskjeller rundt i landet.

Mvh

Skrevet

Er adjunkt med opprykk, har 7 års ansennitet.

Tjener 365.000,- i full stilling. Holder på med lektorutdannelse og er spent på hvordan det vil slå ut på lønnsslippen etter hvert.

Hvordan ligger dere andre som jobber som pedagoger an? Spennende å se om det er store forskjeller rundt i landet.

Mvh

Jeg er også adjunkt med opprykk, 14 års ansiennitet. Tjener ca 386 000 i full stilling.

Skrevet

450.000,-. Regnskapsfører + + + med en del ansvar for alle våre datterselskap. (Konsernregnskap + å sjekke litt at rapporter er korrekte.)

Gjest Sivilingeniøren
Skrevet

Har en grunnlønn på 1 100 000, men får en del tillegg for overtid og offshorejobbing. Er sivilingeniør og jobber i det private.

Gjest ikke nå nei
Skrevet

Konsulent med markedsansvar i privat sektor. Tjener ca. 800.000 i året.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...