Gå til innhold

Middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi to, jeg lagde også for mye :) (den typen menneske som er redd for å ha for lite jeg....)

Jeg har nok sultet i et tidligere liv, alltid vært redd for å ikke få nok mat, he-he!

Har også funnet ut at jeg var kriminell, siden jeg er så redd politi og øvrigheta, så levde vel på vann og brød sikkert. :o)

Skrevet

Sånne ordentlige snitzler (ikke de farsegreiene) og hjemmelaget potetmos. Man tager det man haver, hadde mer i fryseren enn jeg trodde. Og det passer bra.. *blakk*

Men dette skulle vel være grei mat :)

Gjest høstløv
Skrevet

Det blir i alle fall utrolig god lapskaus av det.

Mye bedre å spise pinnekjøttet på vestlandsvis.

Skrevet

Jeg har nok sultet i et tidligere liv, alltid vært redd for å ikke få nok mat, he-he!

Har også funnet ut at jeg var kriminell, siden jeg er så redd politi og øvrigheta, så levde vel på vann og brød sikkert. :o)

Hehe, ja du skal se det er slik at vi har sultet ",)

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget pizza - en "nødløsning". Hadde glemt å kjøpe en av ingrendiensene til det som egentlig sto på menyen, nemlig kjøttsuppe m/klot.

Men pizza er helt fint, er ungene som i hovedsak lager den mens jeg sitter her. :-)

Skrevet

I dag ble det peppebiff m/ salat og fløtegratinerte poteter.

Måtte kose oss litt ekstra når det er advent :0)

Skrevet

I dag ble det peppebiff m/ salat og fløtegratinerte poteter.

Måtte kose oss litt ekstra når det er advent :0)

Det skal vi ha neste helg.

Da skal vi invitere ett vennepar på biff,gratinerte poteter og luxus dessert. :-)

Og vi har barnefri :-)

Gleder meg til det.

Skrevet

Hjemmelaget Carbonara m/fersk pasta... ikke sunt men utrolig godt :)

Skrevet

Det skal vi ha neste helg.

Da skal vi invitere ett vennepar på biff,gratinerte poteter og luxus dessert. :-)

Og vi har barnefri :-)

Gleder meg til det.

Det er koslig med gjester ja. Også så deilig med barnefri innimellom! Kos dere masse :0)

Aliza1365380759
Skrevet

Dagens middagsmeny har bestått av ovnsbakt urte-/hvitløksmarinert ørret, med kokte poteter, gulrøtter, agurk og rømme :-) Og til dessert ble det litt sjokolade ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Pinnekjøttet sparer vi til julaften, kan ikke drive på å spise det halve adventa heller. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Skulle stå:

''Pinnekjøttet som pinnekjøtt sparer vi til julaften, kan ikke drive på å spise det halve adventa heller. :-)''

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...