Aggathe Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Da er vi to, jeg lagde også for mye (den typen menneske som er redd for å ha for lite jeg....) Jeg har nok sultet i et tidligere liv, alltid vært redd for å ikke få nok mat, he-he! Har også funnet ut at jeg var kriminell, siden jeg er så redd politi og øvrigheta, så levde vel på vann og brød sikkert. ) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Sånne ordentlige snitzler (ikke de farsegreiene) og hjemmelaget potetmos. Man tager det man haver, hadde mer i fryseren enn jeg trodde. Og det passer bra.. *blakk* Men dette skulle vel være grei mat 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Det blir i alle fall utrolig god lapskaus av det. Mye bedre å spise pinnekjøttet på vestlandsvis. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Jeg har nok sultet i et tidligere liv, alltid vært redd for å ikke få nok mat, he-he! Har også funnet ut at jeg var kriminell, siden jeg er så redd politi og øvrigheta, så levde vel på vann og brød sikkert. ) Hehe, ja du skal se det er slik at vi har sultet ",) 0 Siter
....AV Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Vi skal ha fiskesuppe og rundstykker. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 I dag blir det hjemmelaget pizza - en "nødløsning". Hadde glemt å kjøpe en av ingrendiensene til det som egentlig sto på menyen, nemlig kjøttsuppe m/klot. Men pizza er helt fint, er ungene som i hovedsak lager den mens jeg sitter her. :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 I dag ble det peppebiff m/ salat og fløtegratinerte poteter. Måtte kose oss litt ekstra når det er advent :0) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Vi gikk på Dolly Dimple's :-) 0 Siter
astridny Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 I dag ble det peppebiff m/ salat og fløtegratinerte poteter. Måtte kose oss litt ekstra når det er advent :0) Det skal vi ha neste helg. Da skal vi invitere ett vennepar på biff,gratinerte poteter og luxus dessert. :-) Og vi har barnefri :-) Gleder meg til det. 0 Siter
Gimmick Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Hjemmelaget Carbonara m/fersk pasta... ikke sunt men utrolig godt 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Det skal vi ha neste helg. Da skal vi invitere ett vennepar på biff,gratinerte poteter og luxus dessert. :-) Og vi har barnefri :-) Gleder meg til det. Det er koslig med gjester ja. Også så deilig med barnefri innimellom! Kos dere masse :0) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Dagens middagsmeny har bestått av ovnsbakt urte-/hvitløksmarinert ørret, med kokte poteter, gulrøtter, agurk og rømme :-) Og til dessert ble det litt sjokolade ;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Mye bedre å spise pinnekjøttet på vestlandsvis. Pinnekjøttet sparer vi til julaften, kan ikke drive på å spise det halve adventa heller. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Mye bedre å spise pinnekjøttet på vestlandsvis. Skulle stå: ''Pinnekjøttet som pinnekjøtt sparer vi til julaften, kan ikke drive på å spise det halve adventa heller. :-)'' 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.