Gå til innhold

Drakk dere alkohol mens dere prøvde å bli gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drakk lite før jeg fikk barn og mellom svangerskapene, men jeg var ikke avholds i prøveperiodene. Jeg hadde t.o.m. litt rødvin i svangerskapene - ikke mye, og ikke mange ganger, men noe var det.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg drikker fint lite = så og si aldri. Men jeg var på ei rotbløyt for 4 år siden, skikkelig klassefest og det tok av med drikkinga. Noen dager senere tok jeg en test, og den var positiv. Jeg var befruktet ca en uke før denne festen. Ungen ser normal ut, hehe! ;-)

Skrevet

Jeg drakk i tiden mellom mens og eggløsning (kjenner når jeg har det), men ikke etter eggløsningen.

det holdt forresten med én prøvepriode, så noe stort offer var dte jo ikke;-)

Skrevet

Jeg har vært gravid tre ganger. Første gangen var jeg på julebord før jeg visste om graviditeten. Jeg liker ikke akevitt, men prøvde meg på rødvin. Fikk i meg litt mindre enn vanlig, for den smakte rart...

Siste gangen var jeg på sommerferie utenlands mellom befruktning og uteblitt mens. Da drakk jeg litt vin nesten hver eneste kveld. Men jeg sovnet fra den flere ganger, enda jeg burde vært uthvilt...

Den mellomste gangen oppdaget jeg at jeg var gravid rett før sommerferien. Dermed holdt jeg meg unna ferievinen. Dette "totalavholds"svangerskapet endte med spontanabort.

Etter første barnet prøvde vi i årevis, så det var ikke aktuelt å skru livet av i mellomtiden. Jeg tror ikke det er lurt å overdrive verken den ene elle den andre veien.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...