Lotte :o) Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 Antakelig Oslo Gospel Choir. Aha. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Men den er det jo klasse over! Hehe, helt klart! :-D 0 Siter
tonie Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228136240' post='4028569] Jussi jussi. Det høres så pussi(g) ut... Jussi er ok. Veldig mye mer ok enn Wham vil nok mange mene;) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228146244' post='4028664] Mariah Carey står på min "ikke"-liste. Hun makter jeg ikke. For noen dager siden skrev jeg et innlegg på åpent og spurte om et pelspledd - du har sikkert ikke sett den. Tror overskrifta var minnah. :-) Nei, den har vi _ikke_ sett ;-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Fairytale of New York med Pogues er vel på topp. Men har masse gode minner til "Last Cristmas" også, så den er et must på førjulsfesten den og! *S* Ellers er jo O Helga Natt med Jussi Björling en klassiker jeg fryser på ryggen av. Helt enig i de tre, med dette som en klar nr fire: 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Kanskje jeg skal bli med? *S* Oi! helt enig i at det hadde vært et glimrende forslag, men etter at jeg la inn forrige beskjed fant jeg ut at den dagen og tidspunktet som passet desidert best for meg hadde én ledig billett som var veldig fint plassert, så jeg kjøpte via nettet med det samme.... Men det er (var) fortsatt igjen billetter på samme dag og klokkeslett, men da får vi jo ikke sitte ved siden av hverandre, da. Men kan jo møtes før/etter :-) mail meg gjerne på [email protected] 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Skrekkelig. Jeg synes han derre Rein Alexander faktisk gjør en ganske deasent versjon. Innspillingene som Jan Werner gjorde er litt over the top for meg. helt enig på begge punkter:-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 ''Men det må ikke være Carola som synger. *grøss*'' Eller Cartman... :-D jeg blir i godt humør av den der, og ikke irritert, så derfor er den mye bedre enn Carola;-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228115172' post='4028328] Dette er en sang jeg virkelig hater. Jeg liker stort sett alt av Kim Wilde, men dette makter jeg ikke... *gjesp* jeg har aldri vært så begeistret for henne, men Mel er jo utrolig morsom 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Jeg måtte bare sjekke ut litt ymse varianter av sangen på youtube, og det er liksom ikke måte på hvem som skal ha sin egen versjon!! (jeg har bare hørt på starten på hver av dem, men de når ikke Jussi opp på anklene en gang) Eksempler: Carrie Underwood: Nsync!! The Corrs: Mariah Carey: http://www.youtube.com/watch?v=g64zUxkC_pQ Aaah!!! Jeg elsker å høre på boyband. Utrolig fine stemmer. Hører på julesang med N*sync *fjortiss* 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 O helga natt - men ikke med Jussi.. *dukker* Blir også i vanvittig god stemning av Mariah Careys "all i want for x-mas" *spurter ut av tråden* ) Mariah Carey er ingen favoritt av meg, men sangen er flott - liker den best i Love Actually-varianten. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Mariah Carey er ingen favoritt av meg, men sangen er flott - liker den best i Love Actually-varianten. Synes denne versjonen var litt fin og jeg. Kelly Clarkson 0 Siter
Atene Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Oi! helt enig i at det hadde vært et glimrende forslag, men etter at jeg la inn forrige beskjed fant jeg ut at den dagen og tidspunktet som passet desidert best for meg hadde én ledig billett som var veldig fint plassert, så jeg kjøpte via nettet med det samme.... Men det er (var) fortsatt igjen billetter på samme dag og klokkeslett, men da får vi jo ikke sitte ved siden av hverandre, da. Men kan jo møtes før/etter :-) mail meg gjerne på [email protected] Du får kikke etter søsteren min mens du er der. Visstnok så lik meg at det ikke er til å ta feil av. 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Synes denne versjonen var litt fin og jeg. Kelly Clarkson Den er ikke fæl, men jeg er skikkelig konservativ når det gjelder dette, og foretrekker heller "opera-varianten" enn "popsyngedamevarianten" med masse triller og luft på stemmen. 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Du får kikke etter søsteren min mens du er der. Visstnok så lik meg at det ikke er til å ta feil av. Hun synger i koret? :-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 :nikker: Skal ha på meg mine bste linser den dagen:-) Ps. så bildet av yngstebarnet i den "boka" du vet... Så stor hun har blitt:-) Og en liten skjønnhet! 0 Siter
Atene Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Skal ha på meg mine bste linser den dagen:-) Ps. så bildet av yngstebarnet i den "boka" du vet... Så stor hun har blitt:-) Og en liten skjønnhet! Tusen takk - det synes jeg også. Men jeg er myrsnipe. Din var forresten også blitt stor og kjekk. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Oi! helt enig i at det hadde vært et glimrende forslag, men etter at jeg la inn forrige beskjed fant jeg ut at den dagen og tidspunktet som passet desidert best for meg hadde én ledig billett som var veldig fint plassert, så jeg kjøpte via nettet med det samme.... Men det er (var) fortsatt igjen billetter på samme dag og klokkeslett, men da får vi jo ikke sitte ved siden av hverandre, da. Men kan jo møtes før/etter :-) mail meg gjerne på [email protected] Trodde du hadde tatt skrekken, jeg Vet ikke om det blir noen konsert på meg, men sender mail. 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Trodde du hadde tatt skrekken, jeg Vet ikke om det blir noen konsert på meg, men sender mail. :-) huff, ja, litt dumt at jeg var borte et par dager rett etter en slik melding;-) Du har m@il 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.