Lotte :o) Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Er det noen her som har kjøpt piratkort? Altså et som du kjøper billig (hvor? DealExtreme?), og laster ned plenty spill på kortet. Har du et å anbefale? Funker det optimalt, eller et det ingentting som slår et originalspill? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 www.modnet.no Genialt og spart inn på første nedlastede spill ;o) 0 Siter
Gjest Marcus F Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 www.modnet.no Genialt og spart inn på første nedlastede spill ;o) Hvor laster du ned da? Har aldri hørt om dette jeg, men det er jo genialt! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 www.modnet.no Genialt og spart inn på første nedlastede spill ;o) Ok. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 www.modnet.no Genialt og spart inn på første nedlastede spill ;o) Flott. La alle gjøre dette, så tenker jeg det blir mange spill å velge mellom i fremtiden. 0 Siter
Gjest angelicamica Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har ikke prøvd noe fakespill, har bare originalspill til min DS. Som firepile sier, det er best å la være å laste ned hvis man vil ha flere spill i framtiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.