Gå til innhold

Rimelig, ok hotell i Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest Helle dussen
Skrevet

Vi er en familie på tre som jakter på et rimelig hotell sentralt i Oslo. Dvs rundt 15-1700 kr for to netter. Alt vi finner koster over 2000 nesten...

Haster! Håper noen kan hjelpe oss med tips :)

Skrevet

Jeg betalte nylig 1800 for to netter m/ frokost på Thon hotell Spektrum. Det var et dobbeltrom med dobbeltseng - hadde vært fin plass til en ekstra seng der.

Ekstremt sentralt og veldig veldig stille om natta :-)

http://www.thonhotels.no/spectrum

Ikke noe luksushotell, men helt greit.

Gjest Helle dussen
Skrevet

Jeg betalte nylig 1800 for to netter m/ frokost på Thon hotell Spektrum. Det var et dobbeltrom med dobbeltseng - hadde vært fin plass til en ekstra seng der.

Ekstremt sentralt og veldig veldig stille om natta :-)

http://www.thonhotels.no/spectrum

Ikke noe luksushotell, men helt greit.

Ikke galt. Søkte nettopp på datoer, og fikk pris på 1790 kr. helt overkommelig. Takk for tips. Venter litt og ser om jeg får flere svar ;)

Skrevet

Ikke galt. Søkte nettopp på datoer, og fikk pris på 1790 kr. helt overkommelig. Takk for tips. Venter litt og ser om jeg får flere svar ;)

Så bra!

Jeg syntes det var helt ok der. Har også brukt Thon hotel Munch, litt lenger opp mot Slottet. noen ganger når jeg er i Oslo med jobben. Ca samme pris - nærmere teatere og kinoer, men lenger fra Oslo S, og Oslo City.

Gjest Elextra
Skrevet

Så bra!

Jeg syntes det var helt ok der. Har også brukt Thon hotel Munch, litt lenger opp mot Slottet. noen ganger når jeg er i Oslo med jobben. Ca samme pris - nærmere teatere og kinoer, men lenger fra Oslo S, og Oslo City.

''Har også brukt Thon hotel Munch, litt lenger opp mot Slottet. noen ganger når jeg er i Oslo med jobben. Ca samme pris - nærmere teatere og kinoer, men lenger fra Oslo S, og Oslo City.''

Utrolig mye hyggeligere rundt Slottet enn rundt Oslo S og Oslo City, da. Men spørs jo litt på hva man skal.

Skrevet

''Har også brukt Thon hotel Munch, litt lenger opp mot Slottet. noen ganger når jeg er i Oslo med jobben. Ca samme pris - nærmere teatere og kinoer, men lenger fra Oslo S, og Oslo City.''

Utrolig mye hyggeligere rundt Slottet enn rundt Oslo S og Oslo City, da. Men spørs jo litt på hva man skal.

Enig i det. Spectrum passet ypperlig til mitt opplegg i forrige uke, men da jeg var noen dager i Oslo i vår, passet området rundt Munch meg mye bedre :-)

Skrevet

Da vil jeg anbefale Thon Hotel Munch, jeg var stuepike der i min studietid i Oslo:-D Helt greie priser og finfin standard:)

Skrevet

Eg ville heller reist til Bergen.

I Oslo må du ta med utgifter til livvakt, mens det er trygt og fredelig i Bergen.

candyqueen_83
Skrevet

Eg ville heller reist til Bergen.

I Oslo må du ta med utgifter til livvakt, mens det er trygt og fredelig i Bergen.

Nå må du gi deg :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...