Gjest Helle dussen Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Vi er en familie på tre som jakter på et rimelig hotell sentralt i Oslo. Dvs rundt 15-1700 kr for to netter. Alt vi finner koster over 2000 nesten... Haster! Håper noen kan hjelpe oss med tips 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jeg betalte nylig 1800 for to netter m/ frokost på Thon hotell Spektrum. Det var et dobbeltrom med dobbeltseng - hadde vært fin plass til en ekstra seng der. Ekstremt sentralt og veldig veldig stille om natta :-) http://www.thonhotels.no/spectrum Ikke noe luksushotell, men helt greit. 0 Siter
Gjest Helle dussen Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jeg betalte nylig 1800 for to netter m/ frokost på Thon hotell Spektrum. Det var et dobbeltrom med dobbeltseng - hadde vært fin plass til en ekstra seng der. Ekstremt sentralt og veldig veldig stille om natta :-) http://www.thonhotels.no/spectrum Ikke noe luksushotell, men helt greit. Ikke galt. Søkte nettopp på datoer, og fikk pris på 1790 kr. helt overkommelig. Takk for tips. Venter litt og ser om jeg får flere svar 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Ikke galt. Søkte nettopp på datoer, og fikk pris på 1790 kr. helt overkommelig. Takk for tips. Venter litt og ser om jeg får flere svar Så bra! Jeg syntes det var helt ok der. Har også brukt Thon hotel Munch, litt lenger opp mot Slottet. noen ganger når jeg er i Oslo med jobben. Ca samme pris - nærmere teatere og kinoer, men lenger fra Oslo S, og Oslo City. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Så bra! Jeg syntes det var helt ok der. Har også brukt Thon hotel Munch, litt lenger opp mot Slottet. noen ganger når jeg er i Oslo med jobben. Ca samme pris - nærmere teatere og kinoer, men lenger fra Oslo S, og Oslo City. ''Har også brukt Thon hotel Munch, litt lenger opp mot Slottet. noen ganger når jeg er i Oslo med jobben. Ca samme pris - nærmere teatere og kinoer, men lenger fra Oslo S, og Oslo City.'' Utrolig mye hyggeligere rundt Slottet enn rundt Oslo S og Oslo City, da. Men spørs jo litt på hva man skal. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 ''Har også brukt Thon hotel Munch, litt lenger opp mot Slottet. noen ganger når jeg er i Oslo med jobben. Ca samme pris - nærmere teatere og kinoer, men lenger fra Oslo S, og Oslo City.'' Utrolig mye hyggeligere rundt Slottet enn rundt Oslo S og Oslo City, da. Men spørs jo litt på hva man skal. Enig i det. Spectrum passet ypperlig til mitt opplegg i forrige uke, men da jeg var noen dager i Oslo i vår, passet området rundt Munch meg mye bedre :-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Da vil jeg anbefale Thon Hotel Munch, jeg var stuepike der i min studietid i Oslo:-D Helt greie priser og finfin standard:) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Eg ville heller reist til Bergen. I Oslo må du ta med utgifter til livvakt, mens det er trygt og fredelig i Bergen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Eg ville heller reist til Bergen. I Oslo må du ta med utgifter til livvakt, mens det er trygt og fredelig i Bergen. Nå må du gi deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.