Gjest nyskjerrig kjerring Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Ja du kan bruke det hvis det er snakk om et sjeldent smykke eller noe. Men det heter da virkelig en sjelden gang Ja, man kan ikke si en sjeldent gang... har det noe med intetkjønn å gjøre da om man kan si et foran ordet, da blir det sjeldent et sjeldent tilfelle f.eks? Og en sjelden gang... 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 ''Det bookworm syns er irriterende erikke så irriterende for andre og omvendt.'' Ja, er jeg ikke heldig som ikke har alvorligere ting å irritere meg over? jo, det må jeg si;o) 0 Siter
Platina Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Ja, man kan ikke si en sjeldent gang... har det noe med intetkjønn å gjøre da om man kan si et foran ordet, da blir det sjeldent et sjeldent tilfelle f.eks? Og en sjelden gang... Skal man først snakke om rettskrivning så er det også greit å begynne setningene med stor bokstav og avslutte med punktum... ;-) 0 Siter
Gjest svava Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Skal man først snakke om rettskrivning så er det også greit å begynne setningene med stor bokstav og avslutte med punktum... ;-) Og så er det ikke så dumt å legge inn et komma når det er behov for det 0 Siter
Gjest nyskjerrig kjerring Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Skal man først snakke om rettskrivning så er det også greit å begynne setningene med stor bokstav og avslutte med punktum... ;-) Greit nok det, men nå var jeg sløv og gadd ikke bry meg om slike regler Vi er tross alt inne i et forum - som nesten kan beskrives som en chat, vi skriver ikke akkurat formelle brev. Tråden gjaldt dessuten opprinnelig kun ordet nyskjerrig.... Jeg sa ikke noe om at jeg var så perfekt selv, men et slikt ord forbauser det meg at så mange voksne ikke har lært seg å skrive riktig. 0 Siter
Gjest nyskjerrig kjerring Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Og så er det ikke så dumt å legge inn et komma når det er behov for det Hold deg til saken! 0 Siter
Gjest nyskjerring kjerring Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Det er da lov til å påpeke slike feil, uten at man av den grunn mener at man selv er perfekt, vel? Orddeling irriterer meg - og jeg er på ingen måte perfekt, men dog like irritert på det:-) Orddeling er like irriterende. Pølse bod. Post bud. Danse trinn. Avis papir. Trille tur. Hånd tak. 0 Siter
Gjest nyskjerrig kjerring Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Det er så vanlig å skrive rompe at jeg av og til blir litt i tvil. Jeg tror minst halvparten av dolerne har rompe nå for tida;) Som den homofile mannen sa til sin heterofile venn: Rumpen, den er deilig når man venner seg til den ;-) 0 Siter
Debra-irl Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Det er vel ikke så skjeldent (he he) at det skjer..... Jeg ser også ofte HÆrregud... Det er ikke så lett det der med e/æ og å/og. Vi jobber fælt med det her hjemme..... 0 Siter
Gjest svava Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Hold deg til saken! Du verden så hårsår. Ei som påpeker andres feil må vel tåle såpass! *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.