Gjest best wishes Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jeg skal ut og spise med venner denne uka og er ute etter en god italiensk restaurant med godt utvalg, som både har pizza og pasta og god atmosfære. Prisen bør ligge rundt middels eller lavere. Har dere noen gode forslag? 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Mona Lisa? er det den som ligger på Egertorget? 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Bipolar ;O) Oh shit. satt og leste en artikkel om bipolar lidelse. den må ha gjort stort inntrykk på meg, siden jeg leter etter bipolare restauranter:o) Kanskje NHD vet mer enn meg om dette? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Oh shit. satt og leste en artikkel om bipolar lidelse. den må ha gjort stort inntrykk på meg, siden jeg leter etter bipolare restauranter:o) Kanskje NHD vet mer enn meg om dette? Mama Rosa. Øvre Slottsgate 12. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 er det den som ligger på Egertorget? Ligger i øvre slottsgate. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 er det den som ligger på Egertorget? Mama Rosa og Mona Lisa ligger noen hundre meter bortenfor hverandre. Jeg har kun vært på Mona Lisa. God mat ) Ikke av de billigste dog. 0 Siter
Gjest lurerlittpådetja Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Hva er definisjonen på en god bipolar restaurant? Når til og med NHD har blandet seg inn i tråden må det jo være noe i det? ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Kvaliteten på maten svinger - fra knallgod mat til hundemat. Du vet aldri hva du får. *latter* 0 Siter
flowy Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Da må du prøve Brunello. http://www.brunellopizzeria.com/ 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Mama Rosa. Øvre Slottsgate 12. takk doktor:) 0 Siter
Gjest Stamplassen min Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Bella Napoli er den beste og kosligste italienske restauranten i Oslo. Ligger noen meter fra hovedinngangen til Gunerius. Ned i en kjeller. Den ser ut som den har gjort i 20 år, men likevel en restaurant med sjel og veldig god mat, og hyggelige priser. Men hysj, ikke fortelle alt for mange om den.... 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Hva i alle dager er en "bipolar restaurant"? Får man en pille før maten? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 bipolar restaurant...... LOL!! *satt rødvinen i halsen* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.