Gå til innhold

en god bipolar restaurant i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg skal ut og spise med venner denne uka og er ute etter en god italiensk restaurant med godt utvalg, som både har pizza og pasta og god atmosfære. Prisen bør ligge rundt middels eller lavere.

Har dere noen gode forslag?

Gjest best wishes
Skrevet

Mona Lisa?

er det den som ligger på Egertorget?

Gjest best wishes
Skrevet

Bipolar ;O)

Oh shit. satt og leste en artikkel om bipolar lidelse. den må ha gjort stort inntrykk på meg, siden jeg leter etter bipolare restauranter:o)

Kanskje NHD vet mer enn meg om dette?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Oh shit. satt og leste en artikkel om bipolar lidelse. den må ha gjort stort inntrykk på meg, siden jeg leter etter bipolare restauranter:o)

Kanskje NHD vet mer enn meg om dette?

Mama Rosa. Øvre Slottsgate 12.

candyqueen_83
Skrevet

Ligger i øvre slottsgate.

candyqueen_83
Skrevet

Mama Rosa og Mona Lisa ligger noen hundre meter bortenfor hverandre. Jeg har kun vært på Mona Lisa. God mat :o) Ikke av de billigste dog.

Gjest lurerlittpådetja
Skrevet

Hva er definisjonen på en god bipolar restaurant? Når til og med NHD har blandet seg inn i tråden må det jo være noe i det? ;-)

Skrevet

Kvaliteten på maten svinger - fra knallgod mat til hundemat. Du vet aldri hva du får.

*latter*

Gjest best wishes
Skrevet

Mama Rosa. Øvre Slottsgate 12.

takk doktor:)

Gjest Stamplassen min
Skrevet

Bella Napoli er den beste og kosligste italienske restauranten i Oslo. Ligger noen meter fra hovedinngangen til Gunerius. Ned i en kjeller. Den ser ut som den har gjort i 20 år, men likevel en restaurant med sjel og veldig god mat, og hyggelige priser.

Men hysj, ikke fortelle alt for mange om den....;)

Gjest firepile
Skrevet

Hva i alle dager er en "bipolar restaurant"? Får man en pille før maten?

Gjest xbellax
Skrevet

bipolar restaurant......

LOL!!

*satt rødvinen i halsen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...