Gå til innhold

FU: Gleder du deg til å gå på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til de som skal på jobb i dag, eller allerede er på jobb.

Eg kvir meg til å gå på jobb i dag, kunne tenkt meg å lagt å sove litt...

Hva med deg?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

3

• Jølsen

3

• Katt-ja

2

• Luska

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg å være hjemme og bare nyte freden og roen, sulle på dol, se dårlige serier på tv osv, men ikke fordi jeg ikke vil på jobb. Jeg er veldig glad i jobben min og stortrives med den! :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Trives godt på jobben, men ikke i den grad at jeg gleder meg til å krype ut av dyna og komme meg ut i det kalde mørket på vei til jobb, nei...

Skrevet

Jeg gleder meg til å gå på jobb ja - stort sett hver dag.

Akkurat i dag skal jeg ha et møte jeg ikke er helt 100% forberedt til, så jeg hadde litt uro i magen helt fra jeg våknet.

Og dessuten fristet det vanvittig å sove en time til. Men nå skal det jobbes!!!!!

Skrevet

Som sagt, var på jobb halv seks i dag, sto opp kvart på fem. Er helt jævlig trøtt og sovner snart over bordet her.

Nei, jeg gleda meg ikke til å gå på jobb i dag! Men til lunsj skal jeg ta to gode halvlitere med noen fjotter her inne, så blir det straks litt triveligere!

Gjest firepile
Skrevet

Som sagt, var på jobb halv seks i dag, sto opp kvart på fem. Er helt jævlig trøtt og sovner snart over bordet her.

Nei, jeg gleda meg ikke til å gå på jobb i dag! Men til lunsj skal jeg ta to gode halvlitere med noen fjotter her inne, så blir det straks litt triveligere!

Drikker De på jobben, Rigemor? Eller skal De lunsje etter jobb?

Skrevet

Jølsen skal nok tilbringe lunsjen sammen med "pepan", kan eg tenke meg.

Skrevet

Ja, vi tar oss noen kalde på jobb! Er ingen som har noe de skulle sagt på det, og jeg synes det er helt ålreit! Blir mat i tillegg da, ellers ville det jo vært veldig snålt!

Skrevet

Nei,- jeg gleder meg ikke direkte,- men trives veldig godt med både jobb og kolleger. Men tross alt trives jeg bedre hjemme :-)

Skrevet

Ja, jeg gleder meg stort sett til å gå på jobb - når jeg først har kommet meg opp av verdens beste seng og våkna skikkelig.

Men jeg gleder meg mere til en fridag... :o)

Skrevet

Hadde veldig lyst til å sove mer da vekkerklokka ringte i dag, men jeg har det fint på jobb.

Dog ikke så fint som hjemme.

Skrevet

Skifta jobb i august, og for første gang på lenge (mange år, faktisk) synes jeg det er kjekt å dra på jobb :) For det aller meste, hvertfall.

Skrevet

Skifta jobb i august, og for første gang på lenge (mange år, faktisk) synes jeg det er kjekt å dra på jobb :) For det aller meste, hvertfall.

Det kan være smart å skifte jobb ja, eg skifta også jobb etter vel 20 år på samme arbeidsplass.

Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg å være hjemme og bare nyte freden og roen, sulle på dol, se dårlige serier på tv osv, men ikke fordi jeg ikke vil på jobb. Jeg er veldig glad i jobben min og stortrives med den! :o)

I dag kunne eg også tenkt meg det, bortsett fra det med "dårlige serier på tv". :)

Skrevet

Trives godt på jobben, men ikke i den grad at jeg gleder meg til å krype ut av dyna og komme meg ut i det kalde mørket på vei til jobb, nei...

Du er tydeligvis ikkje den eneste, men godt du trives på jobb ellers blir det moalaust.

Skrevet

Jeg gleder meg til å gå på jobb ja - stort sett hver dag.

Akkurat i dag skal jeg ha et møte jeg ikke er helt 100% forberedt til, så jeg hadde litt uro i magen helt fra jeg våknet.

Og dessuten fristet det vanvittig å sove en time til. Men nå skal det jobbes!!!!!

Det er bra! Nå blei eg faktisk nysgjerrig på ka du jobber med...?

NAV?

Skrevet

Ja! Her skal det jobbes!!!!

Det var gutten i røyken sin det, banner på at du har stål i begge beina og i armene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...