Gjest Geir Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Nei,- jeg gleder meg ikke direkte,- men trives veldig godt med både jobb og kolleger. Men tross alt trives jeg bedre hjemme :-) Hmmm...Du trives vel ikkje så voldsomt, høres det ut som... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Jeg gleder meg nesten alltid til å gå på jobb, jeg:) Det tror eg så gjerne, men du "teller ikkje med" siden du har den "jobben" du har, og jobber med det som eg _burde_ jobbet med egentlig... Ja, eg er litt misunnelig! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Ja, jeg gleder meg stort sett til å gå på jobb - når jeg først har kommet meg opp av verdens beste seng og våkna skikkelig. Men jeg gleder meg mere til en fridag... ) Fortell om senga di! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hadde veldig lyst til å sove mer da vekkerklokka ringte i dag, men jeg har det fint på jobb. Dog ikke så fint som hjemme. Borte bra men hjemme best ja, ser ut som om det er en oppfattning blandt de fleste her inne. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Du er tydeligvis ikkje den eneste, men godt du trives på jobb ellers blir det moalaust. ''moalaust'' Hardangermål for målløst? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Det er bra! Nå blei eg faktisk nysgjerrig på ka du jobber med...? NAV? Ha - ha! Absolutt ikke NAV :-D Men jeg kan ikke si hva jeg jobber i - det er ganske snevert. Men jeg jobber både med kundeoppfølging, kurs og rådgiving i det firmaet jeg jobber i. Skal gå over fra å være "vanlig rådgiver" til avdelingsleder fra nyttår :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Jeg jobber bare 1 dag i uken, og syns det er helt kurant. Gleder meg ikke til akkurat det å jobbe, men greit å ha en avveksling og litt pengeinnsamling. Går på skolen ellers hver dag, og synes det er topp. Sitter her og ivrer til å komme til morgendagens mattetime. Trodde kanskje det skulle avta nå etter såpass lang tid, men entusiasmen er fortsatt like stor, og jeg er sikkert en sykt irriterende student for de andre. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 ''moalaust'' Hardangermål for målløst? Moalaust har ikkje noe med hardanger å gjøre, dessuten er det alt for vanskelig å oversette til norsk, så det gidder eg ikkje. :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Ha - ha! Absolutt ikke NAV :-D Men jeg kan ikke si hva jeg jobber i - det er ganske snevert. Men jeg jobber både med kundeoppfølging, kurs og rådgiving i det firmaet jeg jobber i. Skal gå over fra å være "vanlig rådgiver" til avdelingsleder fra nyttår :-) ''Skal gå over fra å være "vanlig rådgiver" til avdelingsleder fra nyttår :-)'' Ikkje verst, gratulerer! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Jeg jobber bare 1 dag i uken, og syns det er helt kurant. Gleder meg ikke til akkurat det å jobbe, men greit å ha en avveksling og litt pengeinnsamling. Går på skolen ellers hver dag, og synes det er topp. Sitter her og ivrer til å komme til morgendagens mattetime. Trodde kanskje det skulle avta nå etter såpass lang tid, men entusiasmen er fortsatt like stor, og jeg er sikkert en sykt irriterende student for de andre. Flott å høre om din motivasjon for skolen! 0 Siter
Luska Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Fortell om senga di! http://freshome.com/wp-content/uploads/2007/07/post8-22-bed.jpg Bedre enn det - jeg har bilde av den! Litt vanskelig å få tak i laken som passer, men ellers veldig praktisk! ) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Hmmm...Du trives vel ikkje så voldsomt, høres det ut som... Trives ikke så voldsomt, fordi jeg trives bedre hjemme?? Jeg tenker jo ikke når jeg står opp, at Å, nå gleder jeg meg til å komme meg på jobben. Men selvsagt, hvis man med "gleder seg til" egentlig mener trives med, da kan vi jo si at jeg gleder meg da ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Det tror eg så gjerne, men du "teller ikkje med" siden du har den "jobben" du har, og jobber med det som eg _burde_ jobbet med egentlig... Ja, eg er litt misunnelig! Det hadde jeg også vært hvis jeg ikke var meg:) Nå skal det sies at visse deler av jobben er mindre lystbetont enn andre. I tillegg til eget arbeid har jeg en liten stilling som blant annet innebærer å holde kurs for amatører. Hvis det ikke var for at jeg trenger pengene hadde jeg valgt bort den biten. Jeg er utålmodig og passer vel egentlig ikke helt i en slik jobb om jeg skal være ærlig. Og så har jeg visst litt for høye ambisjoner på deres vegne;) Men sånn ellers, når jeg får holde på for meg selv, da er jeg lykkelig. Rett og slett. Kanskje du er klar for et jobbskifte? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 http://freshome.com/wp-content/uploads/2007/07/post8-22-bed.jpg Bedre enn det - jeg har bilde av den! Litt vanskelig å få tak i laken som passer, men ellers veldig praktisk! ) Flott seng, akkurat den stillingen eg ligger i. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Trives ikke så voldsomt, fordi jeg trives bedre hjemme?? Jeg tenker jo ikke når jeg står opp, at Å, nå gleder jeg meg til å komme meg på jobben. Men selvsagt, hvis man med "gleder seg til" egentlig mener trives med, da kan vi jo si at jeg gleder meg da ;-) Jaja, samma det egentlig. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Det hadde jeg også vært hvis jeg ikke var meg:) Nå skal det sies at visse deler av jobben er mindre lystbetont enn andre. I tillegg til eget arbeid har jeg en liten stilling som blant annet innebærer å holde kurs for amatører. Hvis det ikke var for at jeg trenger pengene hadde jeg valgt bort den biten. Jeg er utålmodig og passer vel egentlig ikke helt i en slik jobb om jeg skal være ærlig. Og så har jeg visst litt for høye ambisjoner på deres vegne;) Men sånn ellers, når jeg får holde på for meg selv, da er jeg lykkelig. Rett og slett. Kanskje du er klar for et jobbskifte? ''I tillegg til eget arbeid har jeg en liten stilling som blant annet innebærer å holde kurs for amatører. Hvis det ikke var for at jeg trenger pengene hadde jeg valgt bort den biten.'' Da har du en liten trygghet i bunn (økonomisk) og det er vel bra? Dessuten tror eg det er viktige impulser disse kan gi, så du får ta med de positive sidene ved det å stadig jobbe med nye "sultne" (?) mennesker. ''Kanskje du er klar for et jobbskifte?:)'' Det må i såfall bli "over the hills and far away", og _det_ er eg ikkje klar for riktig enda, dessuten stortrives eg i min nåværende jobb. Bortsett fra forrige dagen da eg var trøtt og sliten. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jeg liker å være PÅ jobben, men jeg kan ikke fordra reiseveien dit. Altfor langt. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal svare... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 nei Det var synd. Har du tenkt å gjøre noe med det? 0 Siter
Gjest dessverre Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Det var synd. Har du tenkt å gjøre noe med det? næh... Det måtte jo bli å finne en annen jobb, men jeg blir helt dårlig av jobbintervjuer, så jeg tar i alle fall en pause nå. Dessuten er jeg ikke helt sikker på hva jeg egentlig vil gjøre, og det burde jeg kanskje finne ut først. Jeg gleder meg så og si aldri til å gå på jobb. Men samtidig er jeg veldig glad for at jeg faktisk har en jobb å gå til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.