Gå til innhold

FU: Gleder du deg til å gå på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''I tillegg til eget arbeid har jeg en liten stilling som blant annet innebærer å holde kurs for amatører. Hvis det ikke var for at jeg trenger pengene hadde jeg valgt bort den biten.''

Da har du en liten trygghet i bunn (økonomisk) og det er vel bra?

Dessuten tror eg det er viktige impulser disse kan gi, så du får ta med de positive sidene ved det å stadig jobbe med nye "sultne" (?) mennesker.

''Kanskje du er klar for et jobbskifte?:)''

Det må i såfall bli "over the hills and far away", og _det_ er eg ikkje klar for riktig enda, dessuten stortrives eg i min nåværende jobb.

Bortsett fra forrige dagen da eg var trøtt og sliten.:)

Åh, jeg misforstod deg visst. Bare en treig dag, altså? Tror det var det at du sa du var misunnelig som fikk meg til å tro at du vantrivdes. Da er jo alt vel da?:)

Økonomisk trygghet er veldig bra, men de er ikke mye sultne disse, og jeg kjenner at det tapper meg for energi å gi til folk som ikke egentlig er interessert.

De er som veldig mange er i dag, uten ambisjoner, opptatt av hva de har krav på og av å yte minst mulig selv. Jeg skal trylle med dem i løpet av fem onsdager. De skal ikke øve hjemme, de skal ha pause hver time og hvis de ikke får ting til er det min skyld eller så er det utstyret som er dårlig. Jeg ønsker meg en gjeng med ungdommer som er passe hormonelle, opptatt av å prestere og åpne og lettpåvirkelige. Det hadde vært fint nå:)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

3

• Jølsen

3

• Katt-ja

2

• Luska

2

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...