Gå til innhold

Ny mobil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer om jeg skal slå til og kjøpe meg en ny mobil. Har noen spørsmål vedr. det...

Er det noe som kommer på salg over nyttår?

Jeg ønsker å ha et rimelig greit kamera. Ikke nødvendigvis det beste av de beste, men heller ikke dårlig.

Brukervennlige taster er greit.

God lagringskapasitet et must.

Gjerne muligheter til å spille musikk.

Merke er ikke så viktig.

Har du noe å anbefale? Er det ting jeg burde tenke på, som jeg ikke har tenkt på?

Takk for svar :)

Gjest stressahusmor
Skrevet

jeg kan anbefale nokia 6300.gode taster, godt nok kamera, osv. stor god skjerm.

Skrevet

jeg kan anbefale nokia 6300.gode taster, godt nok kamera, osv. stor god skjerm.

Takk :) Skal sjekke den ut :)

Gjest Elextra
Skrevet

Mobilprisene blir vel satt ned etterhvert som det kommer nye modeller, tror ikke de følger vanlige salgssesonger.

Du kjøper vel en minnebrikke til telefonen? Det har jeg hatt til de siste mine, og bilder og annet lagres automatisk der (da spiller vel ikke lagringskapasiteten på telefonen så stor rolle).

Skrevet

Mobilprisene blir vel satt ned etterhvert som det kommer nye modeller, tror ikke de følger vanlige salgssesonger.

Du kjøper vel en minnebrikke til telefonen? Det har jeg hatt til de siste mine, og bilder og annet lagres automatisk der (da spiller vel ikke lagringskapasiteten på telefonen så stor rolle).

Har ikke kjøpt egen minnebrikke, bortsett fra det som har fulgt med telefonene jeg har hatt. Men det var jo ingen dum ide :)

Takk.

Og greit å vite at det ikke er spesielle salgsperioder på mobiler :)

Gjest Elextra
Skrevet

Har ikke kjøpt egen minnebrikke, bortsett fra det som har fulgt med telefonene jeg har hatt. Men det var jo ingen dum ide :)

Takk.

Og greit å vite at det ikke er spesielle salgsperioder på mobiler :)

Og om du ikke er veldig teknisk selv er det lurt å be de ansatte i butikken der du kjøper minnebrikken om å stille telefonen slik at bilder og annet primært lagres på brikken - så slipper du fullt mobilminne.

Skrevet

Og om du ikke er veldig teknisk selv er det lurt å be de ansatte i butikken der du kjøper minnebrikken om å stille telefonen slik at bilder og annet primært lagres på brikken - så slipper du fullt mobilminne.

Akkurat det får jeg nok til. Fikk det i alle fall til på mobilen jeg har nå :)

Men takk for tipset :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...