Gjest Ny på dette Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hvis jeg ikke endrer skattekortet og skatter som om jeg jobber et helt år, så har jeg ulønnet permisjon i et halvt år, vil dette øke sjansene mine for å få igjen på skatten? Burde jeg sette ned skatteprosenten heller siden jeg ikke skal jobbe hele året? Og kan jeg jobbe selv om jeg har ulønnet perm, f.eks. som dagmamma eller i en butikk? Da leverer jeg skattekort del B? Hvis jeg er dagmamma - skal arbeidsgiver da ha skattekort B eller er det kun hvis det er bedrifter? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Det er egne regler for barnepass i eget hjem, da regnes du som selvstendig næringsdrivende. Se brosjyre om dette på: http://www.skatteetaten.no/Templates/Brosjyre.aspx?id=7299&epslanguage=NO&chapter=7302 0 Siter
fresja Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Du betaler trolig for mye skatt om du bare jobber et halvt år ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.