Gå til innhold

Koselig spisested i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale en koselig restaurant i Oslo (sentrum). Skal treffe søsteren min etter julehandel og det hadde vært koselig å puste ut på et uformelt og hyggelig sted med god mat.

Gjest Elextra
Skrevet

Type sted? Prisklasse?

Rolig sted eller sted med litt fart og stemning?

Kan generelt anbefale Delicatessen i Søndre gate på Nedre Grünerløkka. Forholdsvis rimelig tapassted som er veldig populært, med god mat og gjerne høy stemning.

Burde kanskje ikke nevne det her - jeg ønsker egentlig ikke at det skal bli mer pop enn det allerede er ;)

Skrevet
  Elextra skrev (På 3.12.2008 den 8.30):

Type sted? Prisklasse?

Rolig sted eller sted med litt fart og stemning?

Kan generelt anbefale Delicatessen i Søndre gate på Nedre Grünerløkka. Forholdsvis rimelig tapassted som er veldig populært, med god mat og gjerne høy stemning.

Burde kanskje ikke nevne det her - jeg ønsker egentlig ikke at det skal bli mer pop enn det allerede er ;)

Delicatessen er dyrt i forhold til barcelona i markveien, og maten er mye mye bedre på delicatessen :P Så jeg skal ikke ta plassen din der, du finner meg på Barcelona - verdens beste tapas ever, og veldig ålreite priser. :)

Gjest Elextra
Skrevet
  Spirello skrev (På 3.12.2008 den 8.35):

Delicatessen er dyrt i forhold til barcelona i markveien, og maten er mye mye bedre på delicatessen :P Så jeg skal ikke ta plassen din der, du finner meg på Barcelona - verdens beste tapas ever, og veldig ålreite priser. :)

Ok - der har jeg ikke vært :D.

Ikke veldig billig på Barcelona, enig i det, men som oftest utrolig bra stemning - det betaler jeg gjerne litt for :-).

Skrevet

Jeg elsker indisk mat, så jeg ville dratt til den indiske resturanten som ligger like til høyre for Børsen. Heter den Mother India, tro?

Skrevet

Jeg var på Dattera til Hagen forrige uke. Veldig koselig stemning, og god mat. Ikke så dyrt heller. Hyggelig betjening var det også :-) Husker ikke adressen, men det ligger ikke så langt fra Spektrum, gå over elva og 100 m bort. Du finner det sikkert på gulesider.

Skrevet
  Elextra skrev (På 3.12.2008 den 8.37):

Ok - der har jeg ikke vært :D.

Ikke veldig billig på Barcelona, enig i det, men som oftest utrolig bra stemning - det betaler jeg gjerne litt for :-).

Du mener Delicatessen..? :) Barcelona er det fantastisk mat, gode priser og god stemning/service. :) Anbefalles! Mm.. Nå fikk jeg lyst på tapas..

Gjest Operasjon morgenluft
Skrevet

Lunch på Kaffistova med karbonader og Brigg, er alltid koselig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...