Gjest minnah Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Altså denne.. http://www.newphone.no/mobil.aspx?m=37&amid=1304 Føler meg helt utrolig dum, men får ikke sim-kortet ut. Hjelp! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Koffor skal du på død & liv ha ut det da? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Koffor skal du på død & liv ha ut det da? På død og liv fordi mobilen er død. Og jeg må ha sim-kortet mitt for å ha et liv. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 På død og liv fordi mobilen er død. Og jeg må ha sim-kortet mitt for å ha et liv. Da vet eg ikkje, spør "chieng mai". 0 Siter
Gjest solstice Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 I min nokia ligger sim-kortet under batteriet. Har du sett der? 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Minstemann har slik telefon og sier at du bare må dra dekselet bak nedover hardt og så ligger simkortet bak batteriet. 0 Siter
Gjest cit Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Simkortet ligger ikke bak batteriet. Batteriet må tas ut først fordi det holder en bitteliten fjær inne som hindrer at sim-kortet tas ut. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 http://www.mobilen.no/wip4/download/nokia_5310_xpressmusic_-_brukerhaandbok/d.epl?id=19768&o=40 Bruksanvisning er tingen. Håper du finner ut av det. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 I min nokia ligger sim-kortet under batteriet. Har du sett der? Jeg har da sett sim-kortet ;-D men det sitter fast, skjønner ikke om den lille metallgreia over sim-kortet skal vippes opp, og evt hvordan. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Simkortet ligger ikke bak batteriet. Batteriet må tas ut først fordi det holder en bitteliten fjær inne som hindrer at sim-kortet tas ut. Jeg har da tatt ut batteriet... ;-D Men det er den bittelille fjæra/sim-kort-holderen jeg ikke får opp.. 0 Siter
leo3 Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har da sett sim-kortet ;-D men det sitter fast, skjønner ikke om den lille metallgreia over sim-kortet skal vippes opp, og evt hvordan. Sitter akkurat nå med eksakt samme problem (nytt sim-kort - kan ikke bruke mtu lenger.....) Instruksjonshefter sier ingenting om den lille metalltappen som stenger for å få sim-kortet ut Ingen som vet hvordan dette skal gjøres?? 0 Siter
leo3 Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Simkortet ligger ikke bak batteriet. Batteriet må tas ut først fordi det holder en bitteliten fjær inne som hindrer at sim-kortet tas ut. Så ikke dette svaret - så enkelt bare man vet det - takk 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Sitter akkurat nå med eksakt samme problem (nytt sim-kort - kan ikke bruke mtu lenger.....) Instruksjonshefter sier ingenting om den lille metalltappen som stenger for å få sim-kortet ut Ingen som vet hvordan dette skal gjøres?? hehe, så lure vi er :oD Til mitt forsvar er det egentlig ikke min mobil engang, men jeg skulle få låne den siden min egen la på røret. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Så ikke dette svaret - så enkelt bare man vet det - takk Fikk du til likevel? 0 Siter
leo3 Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Fikk du til likevel? Ja, da jeg fikk vite at batteriet måtte ut gikk alt så meget bedre 0 Siter
Gjest cit Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har da tatt ut batteriet... ;-D Men det er den bittelille fjæra/sim-kort-holderen jeg ikke får opp.. Kanskje litt sent nå... Fjærene er ikke godt å få øye på. Hva med å bruke nål forsiktig for å få fjæren til siden? Det burde hjelpe der pilene peker: http://img222.imageshack.us/img222/3265/dsc1923baq6.jpg 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Kanskje litt sent nå... Fjærene er ikke godt å få øye på. Hva med å bruke nål forsiktig for å få fjæren til siden? Det burde hjelpe der pilene peker: http://img222.imageshack.us/img222/3265/dsc1923baq6.jpg Husbonden fikk det til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.