Gå til innhold

Få ut sim-kort fra en Nokia 5310

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koffor skal du på død & liv ha ut det da?

På død og liv fordi mobilen er død. Og jeg må ha sim-kortet mitt for å ha et liv.

Skrevet

På død og liv fordi mobilen er død. Og jeg må ha sim-kortet mitt for å ha et liv.

Da vet eg ikkje, spør "chieng mai".

Gjest solstice
Skrevet

I min nokia ligger sim-kortet under batteriet. Har du sett der?

Skrevet

Minstemann har slik telefon og sier at du bare må dra dekselet bak nedover hardt og så ligger simkortet bak batteriet.

Skrevet

Simkortet ligger ikke bak batteriet. Batteriet må tas ut først fordi det holder en bitteliten fjær inne som hindrer at sim-kortet tas ut.

Skrevet

I min nokia ligger sim-kortet under batteriet. Har du sett der?

Jeg har da sett sim-kortet ;-D men det sitter fast, skjønner ikke om den lille metallgreia over sim-kortet skal vippes opp, og evt hvordan.

Skrevet

Simkortet ligger ikke bak batteriet. Batteriet må tas ut først fordi det holder en bitteliten fjær inne som hindrer at sim-kortet tas ut.

Jeg har da tatt ut batteriet... ;-D Men det er den bittelille fjæra/sim-kort-holderen jeg ikke får opp..

Skrevet

Jeg har da sett sim-kortet ;-D men det sitter fast, skjønner ikke om den lille metallgreia over sim-kortet skal vippes opp, og evt hvordan.

Sitter akkurat nå med eksakt samme problem (nytt sim-kort - kan ikke bruke mtu lenger.....) Instruksjonshefter sier ingenting om den lille metalltappen som stenger for å få sim-kortet ut :(

Ingen som vet hvordan dette skal gjøres??

Skrevet

Så ikke dette svaret - så enkelt bare man vet det - takk :)

Skrevet

Sitter akkurat nå med eksakt samme problem (nytt sim-kort - kan ikke bruke mtu lenger.....) Instruksjonshefter sier ingenting om den lille metalltappen som stenger for å få sim-kortet ut :(

Ingen som vet hvordan dette skal gjøres??

hehe, så lure vi er :oD

Til mitt forsvar er det egentlig ikke min mobil engang, men jeg skulle få låne den siden min egen la på røret.

Skrevet

Så ikke dette svaret - så enkelt bare man vet det - takk :)

Fikk du til likevel?

Skrevet

Fikk du til likevel?

Ja, da jeg fikk vite at batteriet måtte ut gikk alt så meget bedre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...