Gjest Ino Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Gi penger til et godt formål og send kort til de ansatt hvor dette beskrives. Vi fikk tidligere alle mulige gaver til jul. Noe passer for noen andre liker det ikke i det heletatt, eller har fra før el.l. Gaver til Leger uten grenser, Røde kors, Frelserarmeen osv vil vel alle syne det er fint å kunne bra med noe til?? 0 Siter
Gjest kommunalt ansatt Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Mannen min fikk et år en skikkelig fin slåbrakk. Den var i Offwhite og passet like bra til begge kjønn. Den satte vi pris på. 0 Siter
Gjest kommunalt ansatt Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Mannen min fikk et år en skikkelig fin slåbrakk. Den var i Offwhite og passet like bra til begge kjønn. Den satte vi pris på. Ups, skrivleif. Slåbråkk, hvis det er sånn det skrives. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Ups, skrivleif. Slåbråkk, hvis det er sånn det skrives. Samma det, "vi" skjønte det uansett. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jerngryte, jernstekepanne, kasseroller, batteridreven pepperkvern og saltbøsse, thermojakke eller fleecegenser. En jul fikk jeg gravlaks. Noe så ekkelt! Den ga jeg bort til ei som verdsetter slikt mer enn meg. Takk for gode tips! Jeg tente litt på idéen om fenalår, jeg :-) Gjerne ei jakke, og, men det blir nok litt for dyrt. Nå har vi endelig fått byttet til vinterdekk - vi var ute i garasjen begge to nå seint i kveld, og jeg var moralsk støtte for min mann :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Takk for gode tips! Jeg tente litt på idéen om fenalår, jeg :-) Gjerne ei jakke, og, men det blir nok litt for dyrt. Nå har vi endelig fått byttet til vinterdekk - vi var ute i garasjen begge to nå seint i kveld, og jeg var moralsk støtte for min mann :-) Fenalår er en super gave ) Thermojakke er ingen ytterjakke, men en varmende jakke du har innenfor ytterjakka. Vi har fått opp flatskjermen idag. Det ble veldig bra Så har vi kjøpt en veldig liten pc-benk som vi kan ha i stua. Den som står der nå tar jo hele veggen. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Fenalår er en super gave ) Thermojakke er ingen ytterjakke, men en varmende jakke du har innenfor ytterjakka. Vi har fått opp flatskjermen idag. Det ble veldig bra Så har vi kjøpt en veldig liten pc-benk som vi kan ha i stua. Den som står der nå tar jo hele veggen. Høres flott ut!!!! Nå må vi i seng. God natt :-) 0 Siter
fresja Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Vi har fått julekopper og diverse glass. Da får vi gjerne et par stykker hvert år, alt etter pris. Eneste aberet er at jeg bor i en liten bygd hvor "alle" jobber i samme bedrift. Så alle har make kopper og glass. I mange år fikk vi diverse matvarer. Da er det ikke lurt å gi pakkene siste arbeidsdag. Noen har da kjøpt inn rikelig med matvarer, andre skal reise bort. 0 Siter
Jølsen Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Samma det, "vi" skjønte det uansett. Ikke jeg. Jeg nekter å forstå ting som er står feilskrevet. 0 Siter
Gjest gi dem et valg mellom 3-4 ting! Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 La de ansatte bestemme selv av dette utvalget: vin fenalår julesylte laks blomsterkurv Da får alle noe de kunne tenke seg å like. 0 Siter
AAA Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Fenalår. :-) ....Jeg ønsker virkelig ikke å være utakknemlig, men jeg trenger ikke flere bager eller ryggsekker med firmalogo på, på maaange år, har boden full. Et år fikk vi en snedden liten lommeatlas. Den har jeg brukt mye faktisk. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Foreslå at gave droppes (dere får jo åpenbart et fett julebord!), og at pengene gis til et veldedig formål. Ellers finner du klimavennlige julegaveforslag her: http://www.framtiden.no/200811272435/meninger/forbruk/gronne-julegavetips.html 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Ikke jeg. Jeg nekter å forstå ting som er står feilskrevet. ok. Nattkjole da, det er omtrent det samme. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Personlig er jeg ikke så begeistret for gaver med firmalogo på, i alle fall ikke bruksting som sekk/bag/jakke osv. Da ville jeg nok heller foretrekke en spiselig gave, så jeg støtter forslagene om fenalår eller røykalaks. Men aller best likte jeg flyfly sitt forslag: Gi pengene til veldedig formål. Dere får jo julebordet m/partner, det er mer enn de fleste får gjennom et helt år av arbeidsgiveren sin. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 En eske med diverse godt - gjerne av litt spesielle slag som man kanskje ikke kjøper selv, er jo en gammel slager. Ellers synes jeg gavekort i sportsbutikk var en god idé. Nå har jo sportsbutikkene så stort utvalg at gaven passer også de mindre sporty. Den beste idéen, som jo er veldig moderne og politisk korrekt, er en gave til et veldedig formål i stedet for gave til den enkelte. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Foreslå at gave droppes (dere får jo åpenbart et fett julebord!), og at pengene gis til et veldedig formål. Ellers finner du klimavennlige julegaveforslag her: http://www.framtiden.no/200811272435/meninger/forbruk/gronne-julegavetips.html Takk for tips. Godt mulig det blir noe sånt. Og ja - vi er jo heldige som får et flott julebord (jeg har vært med å velge opplegg - http://www.kso.no/hovedtekst.aspx?m=27&amid=1202 + indisk restaurant)!!!! 0 Siter
pusi Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg liker ikke å få spiselige gaver. Bare tanken på at de har ligget i kasser på et eller annet kontor i påvente av riktig utdelingsdag får meg til å grøsse. Fisk som har ligget slik spiser jeg aldri. Er ikke så veldig glad i fenalår heller. Ligger i kjøleskapet en stund, så går det rett ut i søppelkassen. Det eneste unntaket er sjokolade. Det liker jeg å få ;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg liker ikke å få spiselige gaver. Bare tanken på at de har ligget i kasser på et eller annet kontor i påvente av riktig utdelingsdag får meg til å grøsse. Fisk som har ligget slik spiser jeg aldri. Er ikke så veldig glad i fenalår heller. Ligger i kjøleskapet en stund, så går det rett ut i søppelkassen. Det eneste unntaket er sjokolade. Det liker jeg å få ;o) Enig, det bør ikke være ferskvarer, men jeg ser heller for meg ymse glass, flasker og andre holdbare ting. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg liker ikke å få spiselige gaver. Bare tanken på at de har ligget i kasser på et eller annet kontor i påvente av riktig utdelingsdag får meg til å grøsse. Fisk som har ligget slik spiser jeg aldri. Er ikke så veldig glad i fenalår heller. Ligger i kjøleskapet en stund, så går det rett ut i søppelkassen. Det eneste unntaket er sjokolade. Det liker jeg å få ;o) Her er vi forskjellige! Vi har noen ganger fått konfektesker til jul. De blir ofte liggende i skapet til sommeren, og så kastet..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.