Gjest annlovinda Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Vi ansatte er invitert hjem til daglig leder i morgen. Dette blir da vårt julebord. Vi er få ansatte - derfor ville han gjøre det på den måten. Men da lurer jeg på - burde jeg ha med en liten ting til han? En blomst, flaske vin eller noe? Han har jo så klart ikke utgifter på middagen - det dekker så klart firmaet. Men ettersom det er hjemme hos han tenkte jeg. Hva ville du ha gjort??? 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 En blomst! Det er fint med en liten gave når det holdes privat uansett hvem som betaler gildet synes jeg. Han har jo litt bry rundt det vil jeg tro. Vin er jo også koselig, kommer an på fyren det 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Absolutt! Ta med ei flaske vin eller en julete blomst. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Enig med de andre - jeg ville tatt med en blomst eller en god vin. 0 Siter
Gjest alltid koselig med pakke Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Koselig å ta med en ting da .... kanskje du får litt mer i lønnspåslag neste år neida, nå tulla jeg med deg altså. 0 Siter
morsan Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg synes dere ansatte burde gå sammen om noe til han. 0 Siter
balloon Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Ta med en liten ting, vin eller cognac eller en blomst. Det ligger mye omtanke og en god del jobb bak det å arrangere julebord hjemme med full oppdekking. Det vet jeg fordi vi gjør dette for min manns avdeling og da er det hyggelig at gjestene har en oppmerksomhet. 0 Siter
laban Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg synes dere skal ha med noe, og jeg synes dere skal ordne det felles fra dere alle. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg synes dere ansatte burde gå sammen om noe til han. Ja, synes egentlig det jeg også. Men disse mannfolka jeg jobber med tenker litt annerledes enn meg tydeligvis. Får prøve å få de til å skjønne at man har med noe når man er invitert bort på middag slik. Takk for svar 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg synes dere skal ha med noe, og jeg synes dere skal ordne det felles fra dere alle. Skal prøve å overtale disse mennene jeg jobber sammen. De var ikke helt enig i at det var noe vits. Men de skjønner vel etterhvert Takk for svar 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Ta med en liten ting, vin eller cognac eller en blomst. Det ligger mye omtanke og en god del jobb bak det å arrangere julebord hjemme med full oppdekking. Det vet jeg fordi vi gjør dette for min manns avdeling og da er det hyggelig at gjestene har en oppmerksomhet. Helt enig med deg. Skal ta med en liten oppmerksomhet, og håper jeg får med de andre på det også. Takk for svar 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Koselig å ta med en ting da .... kanskje du får litt mer i lønnspåslag neste år neida, nå tulla jeg med deg altså. Hadde ikke gjort noe det nei. Men skal nå ha med en liten ting. Får prøve å overtale de andre jeg jobber sammen her, så vi kan kjøpe noe sammen. Takk for svar 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Enig med de andre - jeg ville tatt med en blomst eller en god vin. Takk for svar. Da skal jeg ha med oppmerksomhet. Jobber med noen få menn her, skal prøve å få med de også, så kan vi kjøpe noe sammen. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Absolutt! Ta med ei flaske vin eller en julete blomst. :-) Takk for svar. Enig i at det er hyggelig å gi en liten oppmerksomhet i slike anledninger. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 En blomst! Det er fint med en liten gave når det holdes privat uansett hvem som betaler gildet synes jeg. Han har jo litt bry rundt det vil jeg tro. Vin er jo også koselig, kommer an på fyren det Enig i det. Skal ta med en ting når jeg skal dit i morgen Takk for svar 0 Siter
morsan Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Ja, synes egentlig det jeg også. Men disse mannfolka jeg jobber med tenker litt annerledes enn meg tydeligvis. Får prøve å få de til å skjønne at man har med noe når man er invitert bort på middag slik. Takk for svar mannfolk, ass! ;-) 0 Siter
laban Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Skal prøve å overtale disse mennene jeg jobber sammen. De var ikke helt enig i at det var noe vits. Men de skjønner vel etterhvert Takk for svar Ikke spør dem, bare fortell dem at dere selvfølgelig skal ha med dere noe, og at du ordner det hvis de synes en ..... ( = ditt forslag ) er greit. Så tenker jeg nok de snart er enige. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Ikke spør dem, bare fortell dem at dere selvfølgelig skal ha med dere noe, og at du ordner det hvis de synes en ..... ( = ditt forslag ) er greit. Så tenker jeg nok de snart er enige. Ja - det var en god ide. Det skal jeg jammen gjøre. : ) Takk for svar 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 mannfolk, ass! ;-) Ja - enig : ) Men skal gjøre som laban foreslo over her. Bare fortelle dem at vi selvfølgelig skal ha med en ting, og at jeg ordner med det. Da kan de jo bare ikke si nei, hehe. 0 Siter
morsan Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Ja - enig : ) Men skal gjøre som laban foreslo over her. Bare fortelle dem at vi selvfølgelig skal ha med en ting, og at jeg ordner med det. Da kan de jo bare ikke si nei, hehe. Lurt! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.