Lotte :o) Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Hva gir du til din venninne? Det er enkelt egentlig, men nå har det seg slik at denne venninnegaven, har blitt til venninnne + mannen hennes... Jeg tenkte på denne boka, kanskje (de har små barn): http://74.125.77.132/search?q=cache:uzPazKZ-UKUJ:www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do%3FproduktId%3D1648462+vera,+1000+ting+%C3%A5+gj%C3%B8re&hl=no&ct=clnk&cd=1&gl=no Eller noe helt annet? Jeg er åpen for forslag... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Jeg kjøper hversin gave. Syns det er litt koslig :0) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 Jeg kjøper hversin gave. Syns det er litt koslig :0) Hva kjøper du da? Jeg trenger noen eksempler, skjønner du, hehe! 0 Siter
morsan Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Å, jeg irriterer meg litt over at slike venninnegaver plustelig skal bli pargaver.... Men den boka må jeg bare anbefale! Utrolig bra bok, selv om jeg ikke har benyttet meg så veldig mye av tipsene, da. Men den er et oppkomme av små og store aktiviteter - ikke bare slike som krever lang tid og store forberedelser og innkjøp, men alt mulig! Jeg har klart å kutte ned på de fleste venninnegavene, så nå er det bare én igjen, og der gir jeg gave bare til henne og ikke mannen (men barnet får egen gave). Jeg gikk litt bananas på Unicefs hjemmeside her for en tid tilbake, og kjøpte ymse ting til familie, venninnen, sønnens venner etc. ;-) Venninnen får en paraply, som jeg ikke finner igjen på siden der nå. Barnet får dette: http://shop.unicef.no/privat/index.cfm?p=9P3306 og dette http://shop.unicef.no/privat/index.cfm?p=9P3306 0 Siter
morsan Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Jeg kjøper hversin gave. Syns det er litt koslig :0) Jeg synes også det, men det er ikke alltid like lett, da. Jeg har venninner hvor vi tidligere ga hevrandre julegaver. Så ble det etablerte som par, og begynte å gi "til dere fra oss"-gaver. Da måtte jo jeg (vi) nesten gjøre det samme, ellers måtte vi ha kjøpt en gave til henne og en til han, og da han er "inngiftet" i venneforholdet føles det ikke alltid like naturlig å gi egen gave til han. Men dere ble sammen i såpass ung alder at dere kanskje er en og samme "gjeng" med venner og venners kjærester? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228567574' post='4032696] Hva kjøper du da? Jeg trenger noen eksempler, skjønner du, hehe! Han ene får avkjølingsvifte til dataen, og noe godis. Nr2 får en stor skalle i stål..( Hehe, metalfyr ;0) Ellers er det boksershorts, julekaffe & noe godt å ha i kaffen ;0) Velværeprodukter, elektrikse duppeditter, alkohol, røyk, gavekort, spillekort, t-skjorte, hansker, lue,sokker,godteri, pysjamas, morgenkåpe, tøfler, dvd, smykke, belte, skjerf, tørkrullholder med dame på (*knise*) Nå tror jeg at jeg har skrevet alt jeg har kjøpt til mine mannlige venner siste årene! Hehe! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 Å, jeg irriterer meg litt over at slike venninnegaver plustelig skal bli pargaver.... Men den boka må jeg bare anbefale! Utrolig bra bok, selv om jeg ikke har benyttet meg så veldig mye av tipsene, da. Men den er et oppkomme av små og store aktiviteter - ikke bare slike som krever lang tid og store forberedelser og innkjøp, men alt mulig! Jeg har klart å kutte ned på de fleste venninnegavene, så nå er det bare én igjen, og der gir jeg gave bare til henne og ikke mannen (men barnet får egen gave). Jeg gikk litt bananas på Unicefs hjemmeside her for en tid tilbake, og kjøpte ymse ting til familie, venninnen, sønnens venner etc. ;-) Venninnen får en paraply, som jeg ikke finner igjen på siden der nå. Barnet får dette: http://shop.unicef.no/privat/index.cfm?p=9P3306 og dette http://shop.unicef.no/privat/index.cfm?p=9P3306 Du la ut to identiske linker... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 Kokebok? Vin? Espressokanne? Hehe, nå listet du opp tre ting jeg ville hatet å fått...*s* Vin er uaktuelt for henne de neste månedene... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Jeg synes også det, men det er ikke alltid like lett, da. Jeg har venninner hvor vi tidligere ga hevrandre julegaver. Så ble det etablerte som par, og begynte å gi "til dere fra oss"-gaver. Da måtte jo jeg (vi) nesten gjøre det samme, ellers måtte vi ha kjøpt en gave til henne og en til han, og da han er "inngiftet" i venneforholdet føles det ikke alltid like naturlig å gi egen gave til han. Men dere ble sammen i såpass ung alder at dere kanskje er en og samme "gjeng" med venner og venners kjærester? Ja, jeg har kjent de i mange år, er mine bestevenner jeg gir til, så da er det litt lettere ;0) Men du kan jo spør mannens bedre halvdel, kanskje hun har noen tips? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 Han ene får avkjølingsvifte til dataen, og noe godis. Nr2 får en stor skalle i stål..( Hehe, metalfyr ;0) Ellers er det boksershorts, julekaffe & noe godt å ha i kaffen ;0) Velværeprodukter, elektrikse duppeditter, alkohol, røyk, gavekort, spillekort, t-skjorte, hansker, lue,sokker,godteri, pysjamas, morgenkåpe, tøfler, dvd, smykke, belte, skjerf, tørkrullholder med dame på (*knise*) Nå tror jeg at jeg har skrevet alt jeg har kjøpt til mine mannlige venner siste årene! Hehe! Hehe, takk for forslag ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228568041' post='4032705] Du la ut to identiske linker... Huff, slik blir det fort når man er på et slik shoppested. Men Unicef har utrolig mye fint, altså:-) venninnens barn får en pakke med billedlotto - det er slike runde brikker som ligger oppi en rund eske med lokk. I tillegg får hun en eske fargeblyanter som står oppi en rund eske, slik at de kan stå slik på bordet også, eller has på lokk og setts bort. 0 Siter
morsan Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Ja, jeg har kjent de i mange år, er mine bestevenner jeg gir til, så da er det litt lettere ;0) Men du kan jo spør mannens bedre halvdel, kanskje hun har noen tips? ''Men du kan jo spør mannens bedre halvdel, kanskje hun har noen tips?'' Hvem sin mann? 0 Siter
morsan Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Kokebok? Vin? Espressokanne? I motsetning til Lotte ville jeg gjerne fått alt det der! :-) Helst vin, da, ettersom jeg har espressokanne fra før og flere kokebøker enn jeg bruker...;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 Huff, slik blir det fort når man er på et slik shoppested. Men Unicef har utrolig mye fint, altså:-) venninnens barn får en pakke med billedlotto - det er slike runde brikker som ligger oppi en rund eske med lokk. I tillegg får hun en eske fargeblyanter som står oppi en rund eske, slik at de kan stå slik på bordet også, eller has på lokk og setts bort. Ok. Kjekt. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 ''Men du kan jo spør mannens bedre halvdel, kanskje hun har noen tips?'' Hvem sin mann? Venninnens mann. :0) 0 Siter
morsan Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Venninnens mann. :0) Ok, jeg har kjøpt til min venninne, så da får heller dette bli et råd til andre:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Ok, jeg har kjøpt til min venninne, så da får heller dette bli et råd til andre:-) Åå, hehe, meg som rotet da...Følger ikke helt med her.. 0 Siter
morsan Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Åå, hehe, meg som rotet da...Følger ikke helt med her.. Alt i orden:-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Jeg gir min venninne en espressokanne. Hun drikker mye kaffe, naturlig nok :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.