Gjest ChiengMai Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Vi kjøpte i USA. Fikk en kollega av mannen til å ta med da han var på jobbreise i vår. Men da har du 1. generasjon iPhone, og den får du ikke tak i lenger om du ikke kjøper den brukt eller fra mer eller mindre suspekte kilder. Nå er det jo iPhone 3G som gjelder. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 Skal du ha en av den nye modellen, altså 3G må du bruke den med amerikansk SIM-kort i Norge om du kjøper fra USA ettersom det ikke går an å bryte operatørlåsen sånn som det gikk an på 1. generasjon iPhone. Og nå får man vel heller ikke kjøpt 1. generasjon annet enn brukt, tror jeg. Og kjøper du iPhone 3G i Norge, som er det eneste logiske å gjøre om du har tenkt å bruke den til å ringe med og sende SMS så er prisen avhengig av om du velger 8 eller 16 GB lagringskapasitet og hvilket abonnement du velger. Om du kjøper den fri fra Netcom kommer en 16 GB på rett i overkant av 5000 kroner med billigste abonnement. Det er ikke med iPhone som med andre mobiler at prisen avhenger av hvor du kjøper den, prisen for samme modell med samme abonnement er det samme uansett ettersom Netcom så langt har enerett i Norge. Takk for info. Da driter jeg i iPhone. Netcom er nemlig uaktuelt. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228672043' post='4033425] Hva er prisen i USA? Og i Norge? Og en ting til: En iPhone 3G kjøpt i USA er låst til AT& T i to år. Om du er i tvil, så les litt på http://ipod1.no, søk på iPhone og les det du finner om kjøp av iPhone. Priser i Norge nå: https://netcom.no/iphone.html 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228679964' post='4033522] Takk for info. Da driter jeg i iPhone. Netcom er nemlig uaktuelt. Du kan jo betale bruddgebyret og bruke den med hvilken leverandør du vil, men det blir jo fort dyrt, da. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 Du kan jo betale bruddgebyret og bruke den med hvilken leverandør du vil, men det blir jo fort dyrt, da. Fortsatt uaktuelt, hehe. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228680122' post='4033528] Fortsatt uaktuelt, hehe. Your loss, hehe. ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Har p.t. en Nokia E51. Helt grei. Skulle gjerne hatt iPhone, men passer ikke til grensesnittet på jobben (får mobil via jobb). 0 Siter
Gjest GA Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Men da har du 1. generasjon iPhone, og den får du ikke tak i lenger om du ikke kjøper den brukt eller fra mer eller mindre suspekte kilder. Nå er det jo iPhone 3G som gjelder. Ja? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Ja? Poenget mitt er at det ikke er hjelp i å anbefale en telefon som er utgått til en som skal ha seg ny telefon. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Poenget mitt er at det ikke er hjelp i å anbefale en telefon som er utgått til en som skal ha seg ny telefon. Joda, men jeg svarte egentlig bare på spm om hva slags telefon jeg hadde. Så svarte jeg at jeg hadde kjøpt min i USA, om det fungerer nå eller ei har jeg ikke satt meg inn i , da jeg allerede har telefon... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.