Lotte :o) Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Handler du deg klær på BikBok? Det er nok litt avhengig av alder også. Jeg så en fin ulljakke (ytterplagg) der, og det var såvidt jeg klarte å skvise meg inn i str XL. Er str på denne butikk små, eller? En kjole i str M på H&M passet perfekt. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Jepp, jeg bruker str 28/29 i vanlige dongeribukser, men hvis jeg skal ha bukse på bikbok hender det jeg må opp i XL for å få den på.. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har handlet mye på bikbok. Men i det siste syns jeg klærene der er blitt litt kjipe... Jeg har ikke merket at de er små i størrelsene, men det avhenger sikkert litt fra merke til merke da. :0) 0 Siter
Moment Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Det skjer at jeg finner meg noe på Bik Bok, selv om jeg er over 30 år og liker en litt casual/klassisk stil. Men størrelsene er små ja, så må gjerne opp et par-tre hakk i størrelse. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Du er på ingen måte noen XL så de størrelsene der må være ment for anorektiske 12-åringer. 0 Siter
Gjest XL-ish Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Takk! Etter å ha sprunget rundt i en haug med butikker i dag og ikke funnet _noe_ skjønner jeg hvorfor... Jeg er (desverre) normalt en størrelse XL, men nå er jeg vel elefant... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 Takk! Etter å ha sprunget rundt i en haug med butikker i dag og ikke funnet _noe_ skjønner jeg hvorfor... Jeg er (desverre) normalt en størrelse XL, men nå er jeg vel elefant... Jeg er størrelse telt ifm BikBok 0 Siter
Gjest bangen Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Ja jeg handler på BikBok og er godt voksen. Str passer, jeg er 36/S der som alle andre steder jeg handler. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Ja, de har små str der. Eneste jeg har kjøpt der er noen topper. Har prøvd bukser der, men sitter ikke noe fint på meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.