Gå til innhold

Trening - hodepine

Anbefalte innlegg

Tvillingmamma
Skrevet

Hei

Er det noen her inne som kan hjelpe meg å forstå?

Jeg har til nå trent på helsestudio 3-4 ganger pr uke. 2-3 ganger med vekter og en gang (torsdager) spinning intervall.

Nå har jeg skiftet turnus og trener et par-tre ganger avhengig av turnusen og resten av familiens planer. Jeg prøver å få med meg spinningen de dagene jeg har senvakt eller fri.

På spinningen tar jeg meg ganske ut og gjennomfører timen med masse forbrenning. Jeg drikker ca en liter vann under treningen. Jeg spiser et par brødskiver en times tid før, og spiser en 4-korns frokostblanding med melk etter treningen.

Får slappet av litt før det går i 100 resten av ettermiddagen/kvelden med barn på aktiviteter og kjøring/henting.

Det slår ikke feil. Jeg får en så veldig intens hodepine torsdag ettermiddag. Helt grusom. Har prøvd Paracet, men det hjelper ikke. Hodepinen sitter i pannen og bak øynene.

Det er nesten så jeg gruer meg til å gå på spinningen, men det er så bra trening for meg, så jeg vil gjerne ha det med meg. Men jeg vet at hodepinen kommer. Neste uke har jeg senvakt og rekker fint å ta en spinningtime først. Men, jeg vet faktisk ikke om jeg orker, for å sitte på jobb med en så intens hodepine i denne travle tiden, det er ikke noe sjakktrekk...

Er det noen som kan svare meg på hvorfor det er slik og hva kan jeg gjøre for å få slutt på det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...