Gå til innhold

Julegodteri....hvor i Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest julejentå
Skrevet

Jeg er fra Stavanger,der finnes det sånne ordentlige godteri butikker,litt dyrt,men mange nisse figurer og annet jule godteri,sjokolade figurer osv.. Ikke sånne vanlige ting man finner på narvesen,men butikker som gjør litt mer ut av det..bør jo finnes i en så stor by som Oslo synes jeg:) Finner ikke på nettet...så lurer på om noen vet? Også slike røde og hvite "staver" som smaker som polkagris..(litt usikker på hva alt dette kalles jeg men..) Finner ikke det i vanlige butikker heller..

Skrevet

Glassmagasinet har litt luksusting. Ellers er det en skikkelig fancy butikk på CC-Vest med sjokolade, men da er det best å ha bil for det ligger langt fra sentrum. Fins sikekrt flere også, men det er de jeg vet om.

Skrevet

Hva med den freie butikken på Karl Johan? Rett ved Paleet.

Skrevet

Hva med den freie butikken på Karl Johan? Rett ved Paleet.

Er den der ennå da?

Skrevet

Er den der ennå da?

Hmm ja den var der sist jeg gikk forbi.. for noen dager siden :)

Skrevet

Det er en kokosbollefabrikk med utsalg i Oslo ihvertfall. Kanskje de har noe julegreier også?

Gjest kokosbolleelsker
Skrevet

Det er en kokosbollefabrikk med utsalg i Oslo ihvertfall. Kanskje de har noe julegreier også?

Åååååhhhhh, der skulle jeg gjerne ha vært. Hvor?

Gjest sjokoladeelsker
Skrevet

På Bærums Verk ligger det en fantastisk sjokolade-butikk. Du får kjøpt alle slags figurer og kan bestille nesten hva det skal være.

De fleste store kjøpesentrene har godteributikker hvor de har masse julegodt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...