henrikke71 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Nei og nei, så kom det månedlige i dag, veldig svakt riktignok, men det gikk visst ikke denne gangen heller. Er det rart man blir sur og lei...:-(( Bare en ting å gjøre, sette på Wild Horses av Rolling Stones og deppe. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Huff Jeg kjenner avmaktsfølelsen... *klem* (Men...svak blødning som ikke tar seg opp, kan være festeblødning. Det er lov å håpe litt.) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228669031' post='4033349] Huff Jeg kjenner avmaktsfølelsen... *klem* (Men...svak blødning som ikke tar seg opp, kan være festeblødning. Det er lov å håpe litt.) Ja, jeg har prøvd å hoppe opp og ned og løpe rundt for å se om det kommer mere, men det gjør det altså ikke:-, Må håpe litt på den festeblødning, den er veldig tynn og gjennomsiktig 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Ja, jeg har prøvd å hoppe opp og ned og løpe rundt for å se om det kommer mere, men det gjør det altså ikke:-, Må håpe litt på den festeblødning, den er veldig tynn og gjennomsiktig Da kan du faktisk ta en test... *krysser fingre* 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228669791' post='4033364] Da kan du faktisk ta en test... *krysser fingre* ok! jeg venter et par timer jeg, for en sikkerhets skyld. Hold de fingrene krysset!:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 ok! jeg venter et par timer jeg, for en sikkerhets skyld. Hold de fingrene krysset!:-) Åh, nå ble jeg spent Krysser fingrene jeg også 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 ok! jeg venter et par timer jeg, for en sikkerhets skyld. Hold de fingrene krysset!:-) Det skal jeg gjøre! Var det i dag den (ikke) skulle komme, eller er du noen dager for tidlig? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228670185' post='4033376] Det skal jeg gjøre! Var det i dag den (ikke) skulle komme, eller er du noen dager for tidlig? Jeg får normalt mensen mellom den 27´ende og den 29´ende dagen, og i dag er den 27´ende da. Siste gang var det 29 dager, og når det er sånn, kommer den alltid tidligere neste gang. Jeg var litt på tuppa i morges, da den fortsatt ikke var kommet, syns kaaanskje jeg var litt kvalm også, he he, men det er nok ønsketenkning mye av de "symptomene" som kommer;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 Åh, nå ble jeg spent Krysser fingrene jeg også Ja, kryss kryss, til du blir blå:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg får normalt mensen mellom den 27´ende og den 29´ende dagen, og i dag er den 27´ende da. Siste gang var det 29 dager, og når det er sånn, kommer den alltid tidligere neste gang. Jeg var litt på tuppa i morges, da den fortsatt ikke var kommet, syns kaaanskje jeg var litt kvalm også, he he, men det er nok ønsketenkning mye av de "symptomene" som kommer;-) Ok... hold oss oppdatert! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Ja, kryss kryss, til du blir blå:-) Strengt tatt er det vel for sent å krysse nå - du burde heller be oss om å krysse under befruktningen;-) 0 Siter
Gjest Verdt å prøve:) Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 ligg på rygg når han kommer inni deg. deretter legger du beina opp etter veggen og ligger slik en stund. da går ikke noe til spille. Det gjorde jeg og det funka bra 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 ligg på rygg når han kommer inni deg. deretter legger du beina opp etter veggen og ligger slik en stund. da går ikke noe til spille. Det gjorde jeg og det funka bra Ja, det må vi prøve neste periode, litt yoga med andre ord;-) Da tar vi også den varianten hvor vi har sex annenhver dag mellom dag 11 og 18. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 Strengt tatt er det vel for sent å krysse nå - du burde heller be oss om å krysse under befruktningen;-) Det har du rett i, jeg lager ny tråd under neste eggløsning;-) Men jeg tar en test i kveld hvis ikke mensen kommer for fullt her! 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Ja, det må vi prøve neste periode, litt yoga med andre ord;-) Da tar vi også den varianten hvor vi har sex annenhver dag mellom dag 11 og 18. Det har ingen hensikt å ligge oppetter veggen etterpå. ) Selv gikk jeg på do og skviset ut alt jeg klarte for å slippe sølet. Gravid ble jeg alikevel. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Det har ingen hensikt å ligge oppetter veggen etterpå. ) Selv gikk jeg på do og skviset ut alt jeg klarte for å slippe sølet. Gravid ble jeg alikevel. ) ''Selv gikk jeg på do og skviset ut alt jeg klarte for å slippe sølet.'' Du er ikke særlig fin i kanten i kveld, Lillemus, hehe! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228673571' post='4033441] ''Selv gikk jeg på do og skviset ut alt jeg klarte for å slippe sølet.'' Du er ikke særlig fin i kanten i kveld, Lillemus, hehe! ;-) Psj - når er jeg fin i kanten?! ;o) 0 Siter
adelie Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Det har ingen hensikt å ligge oppetter veggen etterpå. ) Selv gikk jeg på do og skviset ut alt jeg klarte for å slippe sølet. Gravid ble jeg alikevel. ) ''Gravid ble jeg alikevel. )'' Ja det er jo den kjappeste som vinner løpet uansett ) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 Det har ingen hensikt å ligge oppetter veggen etterpå. ) Selv gikk jeg på do og skviset ut alt jeg klarte for å slippe sølet. Gravid ble jeg alikevel. ) Jeg har faktisk lest at man kan ligge i sånne stillinger etter sex for å øke sannsynligheten for å bli gravid. Det skader ikke å prøve hvertfall;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.