Gå til innhold

Ikke denne måneden heller..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei og nei, så kom det månedlige i dag, veldig svakt riktignok, men det gikk visst ikke denne gangen heller. Er det rart man blir sur og lei...:-(( Bare en ting å gjøre, sette på Wild Horses av Rolling Stones og deppe.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• henrikke71

20

• Lotte :o)

11

• Lillemus

4

• AneM1365380603

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Huff :( Jeg kjenner avmaktsfølelsen... *klem*

(Men...svak blødning som ikke tar seg opp, kan være festeblødning. Det er lov å håpe litt.)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228669031' post='4033349]

Huff :( Jeg kjenner avmaktsfølelsen... *klem*

(Men...svak blødning som ikke tar seg opp, kan være festeblødning. Det er lov å håpe litt.)

Ja, jeg har prøvd å hoppe opp og ned og løpe rundt for å se om det kommer mere, men det gjør det altså ikke:-, Må håpe litt på den festeblødning, den er veldig tynn og gjennomsiktig

Skrevet

Ja, jeg har prøvd å hoppe opp og ned og løpe rundt for å se om det kommer mere, men det gjør det altså ikke:-, Må håpe litt på den festeblødning, den er veldig tynn og gjennomsiktig

Da kan du faktisk ta en test... *krysser fingre*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228669791' post='4033364]

Da kan du faktisk ta en test... *krysser fingre*

ok! jeg venter et par timer jeg, for en sikkerhets skyld. Hold de fingrene krysset!:-)

Skrevet

ok! jeg venter et par timer jeg, for en sikkerhets skyld. Hold de fingrene krysset!:-)

Åh, nå ble jeg spent :) Krysser fingrene jeg også :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre! Var det i dag den (ikke) skulle komme, eller er du noen dager for tidlig?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228670185' post='4033376]

Det skal jeg gjøre! Var det i dag den (ikke) skulle komme, eller er du noen dager for tidlig?

Jeg får normalt mensen mellom den 27´ende og den 29´ende dagen, og i dag er den 27´ende da. Siste gang var det 29 dager, og når det er sånn, kommer den alltid tidligere neste gang.

Jeg var litt på tuppa i morges, da den fortsatt ikke var kommet, syns kaaanskje jeg var litt kvalm også, he he, men det er nok ønsketenkning mye av de "symptomene" som kommer;-)

Skrevet

Åh, nå ble jeg spent :) Krysser fingrene jeg også :)

Ja, kryss kryss, til du blir blå:-)

Skrevet

Jeg får normalt mensen mellom den 27´ende og den 29´ende dagen, og i dag er den 27´ende da. Siste gang var det 29 dager, og når det er sånn, kommer den alltid tidligere neste gang.

Jeg var litt på tuppa i morges, da den fortsatt ikke var kommet, syns kaaanskje jeg var litt kvalm også, he he, men det er nok ønsketenkning mye av de "symptomene" som kommer;-)

Ok... hold oss oppdatert! :-)

Skrevet

Ja, kryss kryss, til du blir blå:-)

Strengt tatt er det vel for sent å krysse nå - du burde heller be oss om å krysse under befruktningen;-)

Gjest Verdt å prøve:)
Skrevet

ligg på rygg når han kommer inni deg. deretter legger du beina opp etter veggen og ligger slik en stund. da går ikke noe til spille. :P Det gjorde jeg og det funka bra :)

Skrevet

ligg på rygg når han kommer inni deg. deretter legger du beina opp etter veggen og ligger slik en stund. da går ikke noe til spille. :P Det gjorde jeg og det funka bra :)

Ja, det må vi prøve neste periode, litt yoga med andre ord;-) Da tar vi også den varianten hvor vi har sex annenhver dag mellom dag 11 og 18.

Skrevet

Strengt tatt er det vel for sent å krysse nå - du burde heller be oss om å krysse under befruktningen;-)

Det har du rett i, jeg lager ny tråd under neste eggløsning;-) Men jeg tar en test i kveld hvis ikke mensen kommer for fullt her!

Skrevet

Ja, det må vi prøve neste periode, litt yoga med andre ord;-) Da tar vi også den varianten hvor vi har sex annenhver dag mellom dag 11 og 18.

Det har ingen hensikt å ligge oppetter veggen etterpå. :o) Selv gikk jeg på do og skviset ut alt jeg klarte for å slippe sølet. Gravid ble jeg alikevel. :o)

Skrevet

Det har ingen hensikt å ligge oppetter veggen etterpå. :o) Selv gikk jeg på do og skviset ut alt jeg klarte for å slippe sølet. Gravid ble jeg alikevel. :o)

''Selv gikk jeg på do og skviset ut alt jeg klarte for å slippe sølet.''

Du er ikke særlig fin i kanten i kveld, Lillemus, hehe! ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228673571' post='4033441]

''Selv gikk jeg på do og skviset ut alt jeg klarte for å slippe sølet.''

Du er ikke særlig fin i kanten i kveld, Lillemus, hehe! ;-)

Psj - når er jeg fin i kanten?! ;o)

Skrevet

''Gravid ble jeg alikevel. :o)'' Ja det er jo den kjappeste som vinner løpet uansett :))

Skrevet

Jeg har faktisk lest at man kan ligge i sånne stillinger etter sex for å øke sannsynligheten for å bli gravid. Det skader ikke å prøve hvertfall;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...