henrikke71 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228688349' post='4033646] *hehe* Ingen får lagt seg før du har tissa! *vittig* ja, føler et visst press her;-D men det står på testen at jeg først skal teste i morgen tidlig, så jeg tror dere må vente til da! Jeg lover å skrive resultatet grytidlig i morra da! 0 Siter
Orio Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Hi hi, ja, jeg er en lydig hund i så fall, eller veldig lettpåvirkelig! Det er alltid lett å la seg påvirke til noe man har lyst til. Lykket til i morgen. :- ) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 Det er alltid lett å la seg påvirke til noe man har lyst til. Lykket til i morgen. :- ) Takk skal du ha, ja, det er vanskelig å vente, men jeg vil gjerne ha et så tydeligresultat som mulig. God natt:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 ja, føler et visst press her;-D men det står på testen at jeg først skal teste i morgen tidlig, så jeg tror dere må vente til da! Jeg lover å skrive resultatet grytidlig i morra da! Himmelske hav for en spenning du setter oss i her *lol* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 ja, føler et visst press her;-D men det står på testen at jeg først skal teste i morgen tidlig, så jeg tror dere må vente til da! Jeg lover å skrive resultatet grytidlig i morra da! Ok :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228678956' post='4033503] *LOL* Geir er til fri disp! Du staker opp det meste *s* *Ha ha* Du får det til å høres ut som om hun er grodd igjen ;D 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228685478' post='4033620] Jeg leste litt fort her, og trodde det sto "sex annenhver dag mellom kl 11-18!!! *hehe, drøyt* ;-) Det trodde jeg også da jeg leste innlegget tidligere i dag. Først nå skjønner jeg 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Hi hi, ja, jeg er en lydig hund i så fall, eller veldig lettpåvirkelig! Jeg ble tvunget av et par stk til det samme en gang. Jeg følte jo at jeg var gravid, så jeg så ingen hensikt, men de to her var jo så ivrig ;o) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 ok! jeg venter et par timer jeg, for en sikkerhets skyld. Hold de fingrene krysset!:-) Jeg ble lurt en gang av festeblødning. Håper du har samme hellet 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Nei, men det bor en "liten" mrxxl i meg. :-) *LOL* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Usj, så kjipt.... Håper dere lykkes neste mnd! 0 Siter
Gjest Verdt å prøve Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Ja, det må vi prøve neste periode, litt yoga med andre ord;-) Da tar vi også den varianten hvor vi har sex annenhver dag mellom dag 11 og 18. Prøv det Tror det var "Lillemus" som en gang i tiden la ut en side med diverse tips. Men husker desverre ikke hva siden het... Kanskje noe andre her inne vet det??? Lykke til! 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Prøv det Tror det var "Lillemus" som en gang i tiden la ut en side med diverse tips. Men husker desverre ikke hva siden het... Kanskje noe andre her inne vet det??? Lykke til! ''Tror det var "Lillemus" som en gang i tiden la ut en side med diverse tips. Men husker desverre ikke hva siden het... Kanskje noe andre her inne vet det??? :)'' Jeg aner ikke i alle fall! ) Mulig jeg har lagt ut en slik lenge, men det må være mange år siden. 0 Siter
laban Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 ''Tror det var "Lillemus" som en gang i tiden la ut en side med diverse tips. Men husker desverre ikke hva siden het... Kanskje noe andre her inne vet det??? :)'' Jeg aner ikke i alle fall! ) Mulig jeg har lagt ut en slik lenge, men det må være mange år siden. Nå er hun visst gravid allikevel, så det trengs visst ingen kjerringråd i denne omgang... 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Nå er hun visst gravid allikevel, så det trengs visst ingen kjerringråd i denne omgang... Jeg har sett det, men tenkte jeg skulle svare alikevel ettersom jeg var nevnt i innlegget. ) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 Prøv det Tror det var "Lillemus" som en gang i tiden la ut en side med diverse tips. Men husker desverre ikke hva siden het... Kanskje noe andre her inne vet det??? Lykke til! Du det funka uten gymnastikk, jeg er gravid:-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.