Gå til innhold

Ikke denne måneden heller..

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228688349' post='4033646]

*hehe* Ingen får lagt seg før du har tissa! *vittig*

ja, føler et visst press her;-D men det står på testen at jeg først skal teste i morgen tidlig, så jeg tror dere må vente til da! Jeg lover å skrive resultatet grytidlig i morra da!

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• henrikke71

20

• Lotte :o)

11

• Lillemus

4

• AneM1365380603

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hi hi, ja, jeg er en lydig hund i så fall, eller veldig lettpåvirkelig!

Det er alltid lett å la seg påvirke til noe man har lyst til.

Lykket til i morgen.

:- )

Skrevet

Det er alltid lett å la seg påvirke til noe man har lyst til.

Lykket til i morgen.

:- )

Takk skal du ha, ja, det er vanskelig å vente, men jeg vil gjerne ha et så tydeligresultat som mulig. God natt:-)

Skrevet

ja, føler et visst press her;-D men det står på testen at jeg først skal teste i morgen tidlig, så jeg tror dere må vente til da! Jeg lover å skrive resultatet grytidlig i morra da!

Himmelske hav for en spenning du setter oss i her *lol*

Skrevet

Ok :-)

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228678956' post='4033503]

*LOL* Geir er til fri disp! Du staker opp det meste *s*

*Ha ha* Du får det til å høres ut som om hun er grodd igjen ;D

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228685478' post='4033620]

Jeg leste litt fort her, og trodde det sto "sex annenhver dag mellom kl 11-18!!! *hehe, drøyt* ;-)

Det trodde jeg også da jeg leste innlegget tidligere i dag. Først nå skjønner jeg ;)

AneM1365380603
Skrevet

Hi hi, ja, jeg er en lydig hund i så fall, eller veldig lettpåvirkelig!

Jeg ble tvunget av et par stk til det samme en gang. Jeg følte jo at jeg var gravid, så jeg så ingen hensikt, men de to her var jo så ivrig ;o)

AneM1365380603
Skrevet

ok! jeg venter et par timer jeg, for en sikkerhets skyld. Hold de fingrene krysset!:-)

Jeg ble lurt en gang av festeblødning. Håper du har samme hellet :)

Gjest Verdt å prøve
Skrevet

Ja, det må vi prøve neste periode, litt yoga med andre ord;-) Da tar vi også den varianten hvor vi har sex annenhver dag mellom dag 11 og 18.

Prøv det :)

Tror det var "Lillemus" som en gang i tiden la ut en side med diverse tips. Men husker desverre ikke hva siden het... Kanskje noe andre her inne vet det??? :)

Lykke til!

Skrevet

Tror det var "Lillemus" som en gang i tiden la ut en side med diverse tips. Men husker desverre ikke hva siden het... Kanskje noe andre her inne vet det??? :)

Lykke til!

''Tror det var "Lillemus" som en gang i tiden la ut en side med diverse tips. Men husker desverre ikke hva siden het... Kanskje noe andre her inne vet det??? :)''

Jeg aner ikke i alle fall! :o) Mulig jeg har lagt ut en slik lenge, men det må være mange år siden.

Skrevet

''Tror det var "Lillemus" som en gang i tiden la ut en side med diverse tips. Men husker desverre ikke hva siden het... Kanskje noe andre her inne vet det??? :)''

Jeg aner ikke i alle fall! :o) Mulig jeg har lagt ut en slik lenge, men det må være mange år siden.

Nå er hun visst gravid allikevel, så det trengs visst ingen kjerringråd i denne omgang...

Skrevet

Nå er hun visst gravid allikevel, så det trengs visst ingen kjerringråd i denne omgang...

Jeg har sett det, men tenkte jeg skulle svare alikevel ettersom jeg var nevnt i innlegget. :o)

Skrevet

Lykke til!

Du det funka uten gymnastikk, jeg er gravid:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...