Gjest Tammy L Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Noen som kan svare meg ? Hvor mange år tar utdanningen før du er ferdig lærling ? Er skolen faglig krevende ? Er det lett/vanskelig å få seg jobb inne yrket ? Hva tjener man i lærlingetiden ?Og som ferdig utdannet ( CA ) 0 Siter
Gjest sånn tror jeg det er Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Utdanningen tar 4 år. 2 år på vgs, og 2 år som lærling i en bedrift. Når du er lærling stiger lønnen hvert halvår, den starter vel på rundt 6000 vil jeg tro, og øker litt etter litt. Det er som regel ikke så vanskelig å få jobb, for skolen hjelper deg med å å få lærlingplass, og ofte blir man ansatt der fast etter lærlingtiden. Skolen er nok noe krevende, men helt ærlig tror jeg ikke det er så veldig krevende i forhold til de jeg kjenner som har tatt den utdannelsen. Er man litt interessert, så går det nok helt fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.