Gå til innhold

Er du medlem av naf eller falken?

Anbefalte innlegg

Gjest skal kjøpe bil
Skrevet

Hvor mange ganger bruker du deres asistanse pr år?.Hvor mye betaler du hvert år?.Er det verdt pengene?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi er medlem i NAF. Har ikke brukt dem mange ganger (har som regel forholdsvis ny bil), men jeg husker en gang jeg ikke fikk start på bilen om morgenen, og da kom de og hjalp meg.

Og forresten, da vi hadde et biluhell i påska, brukte vi dem vel, tror jeg!

candyqueen_83
Skrevet

Er medlem av falken. Betaler vel rundt 800-900 kr pr. år. Har ikke hatt bruk for dem med den bilen jeg har nå, men med den forrige. En 19 år gammel bil. Siste tida måtte jeg ringe falken 4 ganger på et par uker :o) Samme fyren som kom hver gang. Småflaut.

Skrevet

Vi er medlem i NAF. Har ikke brukt dem mange ganger (har som regel forholdsvis ny bil), men jeg husker en gang jeg ikke fikk start på bilen om morgenen, og da kom de og hjalp meg.

Og forresten, da vi hadde et biluhell i påska, brukte vi dem vel, tror jeg!

Etter at vi måtte betale for nattlig tauing da vi ikke var medlem noe sted, har vi betalt medlemskap. 5.500 kr er ikke noe man tryller ut av kontoen til bilberging uten videre....

Og i tillegg har vi muligheten til å ringe etter hjelp hvis vi står fast, har startvansker osv :)

Det er verd tryggheten :)

Skrevet

Jeg er ikke medlem bortsett fra at jeg har berging til nærmeste verksted gjennom forsikringen min, så undersøk om du har det eller ikke.

Ellers så skrur jeg selv, så det skal mye til at jeg blir stående på grunn av tekniske problemer.

Jeg har forøvrig aldri hatt bruk for NAF eller Falken selv etter så mange år som jeg har hatt førerkort. For meg er dette bortkastede penger.

Skrevet

Medlemskapet mitt i Falk lønte seg i fjor, da bilen paja tre ganger. Tror ikke det er mer enn noen få hundrelapper i året.

Annonse

Skrevet

NAF-medlem. Har vært det i 1 år 10 mnd, har to gratis utrykninger i året, men har ikke hatt behov ennå heldigvis. Koster rundt 800,- i året tror jeg. Greit nok, får NAF-boka annethvert år da, den er kjekk å ha.

Skrevet

Jeg har vært medlem av Falken i alle år og jeg synes det er verdt pengene. Bare det å punktere eller ikke få startet i kulda.

Falken kommer hjem til deg hvis det er noe galt men NAF gjør det ikke

Skrevet

Jeg er medlem i naf og brukte de to eller tre ganger i fjor. Tidligere har det vært flere år jeg ikke har brukt dem, men jeg liker den tryggheten det gir å være medlem. Man får sikkert hjelp uansett, men de er utrolig hjelpsomme når man ringer.

I tillegg til veibergningshjelp, så gir naf også juridisk veiledning i forbindelse med bilsaker, og jeg har hatt glede av det også.

Fint med naf sin alarmsentral sine hyggelige mennesker når man er alene på ferie på fjellet og plutselig står utenfor veien...*s*

Gjest Ansatt på NAF alarmsentral....
Skrevet

Jeg har vært medlem av Falken i alle år og jeg synes det er verdt pengene. Bare det å punktere eller ikke få startet i kulda.

Falken kommer hjem til deg hvis det er noe galt men NAF gjør det ikke

Joda, NAF kommer også hjem til deg hvis noe er galt :-)

Det er bare veihjelp via enkelte forsikringsselskap som ikke er dekket på hjemmeadresse.

Skrevet

Joda, NAF kommer også hjem til deg hvis noe er galt :-)

Det er bare veihjelp via enkelte forsikringsselskap som ikke er dekket på hjemmeadresse.

Gratis som Falken?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...