Gå til innhold

innlede nytt forhold like etter forrige brudd?

Anbefalte innlegg

Gjest forvirretmeg
Skrevet

jeg gjorde det slutt med kjæresten for under en uke siden.jeg savner han veldig.men vet han ikke er bra for meg og jeg må glemme han.en bekjent av meg,som jeg vet har likt meg lenge, har nå begynt å bli veldig pågående.jeg var så dum å sove over med han i helga.jeg har ikke følelser for han egentlig.bare mest det at det er godt å være med noen,at noen holder rundt meg osv.jeg tenker at kanskje jeg vil få følelser for han etterhvert.men jeg vet ikke, det er vel kanskje ikke så lurt å fortsette sånn?

Skrevet

Selv om du følte at det var riktig å gjøre det slutt med den forrige, var det en grunn til at du var kjæreste med ham. Jeg syns du skal gi deg selv tid til å bearbeide det forholdet før du går inn i noe nytt.

Jeg syns ellers det er en veldig merkelig innstilling å ha til å få seg kjæreste, det at man "kanskje kan komme til å bli glad i noen". Det er veldig urettferdig overfor en mann som kanskje er veldig forelsket i deg, å "nøye deg" med ham.

Jeg ville ikke drømme om å gå inn i et forhold hvis jeg ikke var dønn forelska.

Gjest forvirretmeg
Skrevet

Selv om du følte at det var riktig å gjøre det slutt med den forrige, var det en grunn til at du var kjæreste med ham. Jeg syns du skal gi deg selv tid til å bearbeide det forholdet før du går inn i noe nytt.

Jeg syns ellers det er en veldig merkelig innstilling å ha til å få seg kjæreste, det at man "kanskje kan komme til å bli glad i noen". Det er veldig urettferdig overfor en mann som kanskje er veldig forelsket i deg, å "nøye deg" med ham.

Jeg ville ikke drømme om å gå inn i et forhold hvis jeg ikke var dønn forelska.

men jeg har sagt at jeg trenger tid og at jeg er veldig usikker.så det vet han.likevell er det bare han som har tatt kontakt om vi skal møtes.jeg savner bare min ekskjæreste veldig.men jo det er nok galt av meg.det sikkert ikke rett.

Skrevet

men jeg har sagt at jeg trenger tid og at jeg er veldig usikker.så det vet han.likevell er det bare han som har tatt kontakt om vi skal møtes.jeg savner bare min ekskjæreste veldig.men jo det er nok galt av meg.det sikkert ikke rett.

Vet du hva rebound betyr? Høres ut som han den nye er en slags trøst for at du savner eksen. Men bra at du er ærlig med den nye. Du gjør deg selv en bjørnetjeneste hvis du binder deg til en ny nå tror jeg. Kjekt å være single en stund og nyte det også (når du kommer til at du kan nyte det)

Skrevet

Nei nei nei! Ikke fly rett inn i armene på en annen, i alle fall ikke på en du ikke har følelser for engang! Du leker jo med ham så det koster etter.

Vær alene en stund, selv om det kjennes både skummelt og ensomt, så er det det beste for de fleste etter et brudd. Ta deg tid til å kjenne på følelsene og bli kjent med den nye, single deg. Ikke rush inn i noe nytt på en god stund.

Skrevet

Nei nei nei! Ikke fly rett inn i armene på en annen, i alle fall ikke på en du ikke har følelser for engang! Du leker jo med ham så det koster etter.

Vær alene en stund, selv om det kjennes både skummelt og ensomt, så er det det beste for de fleste etter et brudd. Ta deg tid til å kjenne på følelsene og bli kjent med den nye, single deg. Ikke rush inn i noe nytt på en god stund.

Jeg vet ikke helt om jeg er enig i at hun leker med denne nye. Det har ikke gått en uke en gang, og denne andre som har vært begeistret for henne tar kontakt. Da leker han vel så mye med en kvinne som er sårbar midt i et brudd. I tillegg har hun vært ærlig med hensyn til sine følelser. Ingen av dem burde gå etter den andre på dette tidspunktet.

Men at en bør være for seg selv en stund etter et brudd skriver jeg hundre prosent under på, og har nå vært lenge alene. Det er så viktig for meg at jeg ikke kan få sagt det nok, og jeg tror flere bør lære ensomheten å kjenne og takle den, benytte anledningen til de gleder singlelivet gir og mulighetene det åpner. Man kan for eksempel få veldig mange gode venner og venninner i en slik periode, på en spesiell måte.

Faren er at en kan begynne å like frihetene og sitt eget selskap så sterkt at det skal mye til for at en vil gi slipp for det for et mannebein:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...