Gå til innhold

And the result is....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lotte, du må ha hatt rett i det med festeblødning, for testen viser dælemeg positiv!!

Fyttigrisen, jeg tror liksom ikke helt på det enda, må få en time hos lege snarest! Det ble to streker, den ene var godt nok svakere enn den andre, men i følge bildene på bruksanvisningen så er jeg GRAVID:-))!?

Oj oj oj...

Ha en fantastisk dag alle der ute, og takk for alle lykke til, det ser ut til å ha hjulpet:-))

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• henrikke71

40

• Lillemus

8

• morsan

7

• Mrs. Wallace

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Oi! Gratulerer så masse! :)

Hi hi, takk:-)

Skrevet

Wow! Kult! Grattis så masse!!!

Taaakk takk, skal ringe legen nå kl åtte for å se om jeg kan komme inn og få et sikkert svar...men testen skal være 99 % da:-))

Skrevet

Søren og! :-)

Gratulerer! :-)))

Hi hi hi, takk, ser man det, 37 og still going egg strong.-D Ser ut at det ble dreis på livmora likevel:-D

Skrevet

Taaakk takk, skal ringe legen nå kl åtte for å se om jeg kan komme inn og få et sikkert svar...men testen skal være 99 % da:-))

De bruker samme type test hos legen også. :o)

Skrevet

*slipper løs fingrene* Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

Kan tenke du føler alt står på hodet og at du er ubeskrivelig glad akkurat nå. Takk for fin start på dagen ;) Og den blivende far står på hodet?

Skrevet

De bruker samme type test hos legen også. :o)

Gjør de? Jeg har fått en tid allerede kl ni i dag, uff, er så spent, tørr ikke tro på det vettu. Men jeg har allerede begynt å se for hvordan jeg skal fortelle det til faren når jeg møter ham igjen på søndag:-))

Skrevet

Gjør de? Jeg har fått en tid allerede kl ni i dag, uff, er så spent, tørr ikke tro på det vettu. Men jeg har allerede begynt å se for hvordan jeg skal fortelle det til faren når jeg møter ham igjen på søndag:-))

Første gangen visste pappan at jeg tok en test og det lyste nok av meg da jeg kom ut på kjøkkenet etterpå. :o)

Andre gange visste han det ikke (han visste at vi prøvde å bli med barn igjen altså!) og ble temmelig overrasket da jeg sa at"Sønnen din har noe han vil fortelle deg, han skal bli storebror!" :o)

Skrevet

*slipper løs fingrene* Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

Kan tenke du føler alt står på hodet og at du er ubeskrivelig glad akkurat nå. Takk for fin start på dagen ;) Og den blivende far står på hodet?

Jaaaa!! Takk! Jeg har ikke fortalt det til faren enda, jeg møter han igjen først på søndag, da vi har juleferie, men jeg planlegger hvordan jeg kan fortelle han på den mest mulig "heartbreaking" måte, hi hi.

Har en time til legen nå kl ni, håper at ikke denne testen var falsk:-/

Men jeg har allerede mentalt strikket en baby mariusgenser og fanakofte da;-D

Skrevet

Første gangen visste pappan at jeg tok en test og det lyste nok av meg da jeg kom ut på kjøkkenet etterpå. :o)

Andre gange visste han det ikke (han visste at vi prøvde å bli med barn igjen altså!) og ble temmelig overrasket da jeg sa at"Sønnen din har noe han vil fortelle deg, han skal bli storebror!" :o)

Hi hi hi!! Ja, det er jo en stooor ting å fortelle! Må finne på noe skikkelig bra. Han tror nemlig ikke det gikk denne gangen fordi jeg har klaga over mensensmerter. Jeg sier ikke et pip før søndag.

Men nå skal jeg også finne ut hvordan i huleste jeg klarer å forklare at jeg ikke kan drikke på julebord med jentene på lørdag uten å bli avslørt. De må jo ikke vite noe før faren!

Skrevet

Åååå! Så hyggelig! Masse lykke til :-)

Legetime trenger du ikke før om en mnd eller to, hvis ikke andre omstendigheter skulle tilsi det.

Hurra!!!!!!!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228720946' post='4033738]

Åååå! Så hyggelig! Masse lykke til :-)

Legetime trenger du ikke før om en mnd eller to, hvis ikke andre omstendigheter skulle tilsi det.

Hurra!!!!!!!

Hi hi hi takk så mye, ser ut til at dere var flinke til å krysse fingrene:-) Har fått legetid nå kl ni, må liksom ha en bekreftelse fra henne for å være helt sikker;-)))

Åhhh, så mange ting å tenke på plutselig, et helt nytt liv:-))

Skrevet

Jaaaa!! Takk! Jeg har ikke fortalt det til faren enda, jeg møter han igjen først på søndag, da vi har juleferie, men jeg planlegger hvordan jeg kan fortelle han på den mest mulig "heartbreaking" måte, hi hi.

Har en time til legen nå kl ni, håper at ikke denne testen var falsk:-/

Men jeg har allerede mentalt strikket en baby mariusgenser og fanakofte da;-D

Så gøy :) Du får gi han en spennende kalendergave:Du skal bli pappa. herremin...*lol*

Ja du rekker kanskje å strikke en miniatyrgenser du kan overrekke den blivende far. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...