Gå til innhold

And the result is....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi - så koselig da! Gratulerer så mye. :o) Jeg gikk ikke på min første kontroll før uke 11 hos fastlegen, men jeg måtte til UL i uke 8+4 pga. smerter og blødninger, og trodde det gikk galt. Men jeg har en på 3,5 år i sin beste trassalder nå. hehe.. (tynne slimhinner forklarte legen).

Masse lykke til :)

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• henrikke71

40

• Lillemus

8

• morsan

7

• Mrs. Wallace

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Kjempe koslig at folk deler slike ting også her inne.

Og her er det alltid noen som har et greit svar, så bare spør i vei.

Ingen spørsmål er for dumme. Utrolig hvor mye man lurer på, hvertfall med førstemann. :0)

Ja, jeg tror nok at det blir noe bakoversveis over de spørsmålene som kommer etter hvert. Men det er jo første gang:-)

Skrevet

''Også er jeg sånn at jeg godt kan bli litt stresset av andres forventninger, jeg var at min mor kommer til å ble veldig masete, og det er bedre hun maser i seks måneder enn åtte:-D''

Mødre er gjerne sånn... Min maste i mange år. Hadde jeg lagt på meg en kilo så lød det:"Synes du har lagt deg ut jeg? Skal du ha barn?" Ble temmelig lei ja...

Uff, det er så slitsomt når folk skal poengtere sånt, og selvsagt også litt sårende når det kommer fra ens egen mor. I min familie er det tanta mi som er sånn. Min mor er slitsom på den måten at hun hele tiden skal gi velmenende råd, men trenger seg for mye på og kjenner ikke andres grenser.

Skrevet

Jeg så en nydelig TV-reklame en gang, for videokameraer.

En mann satt og slappet av, da dama hans kom inn i rommet og begynte å filme ham, uten å si hvorfor. Etter en liten stund spurte han naturlig nok "hvorfor filmer du meg?".

Da sa hun "jeg vil gjerne filme ansiktsuttrykket ditt når jeg forteller deg at du skal bli pappa".

;o)

Kanskje en idé?

DET var en god idé!!! Har bare ikke noe videokamera...men jeg kan ta bilde av ham like etterpå:-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :-) :-)

Takk takk takk!

Skrevet

Satser på full klaff når som helst her - jeg har akkurat tatt ut spiralen da så jeg vet jo ikke helt når jeg er "klar til bruk". Har barn fra før så jeg vet at jeg kan bli gravid, men har byttet ut mannen siden sist ;o)

Blir spennende uansett - er like gammel/ung som deg så det er godt å vite at man ikke har blitt for gammen ennå.

Tror jeg vil merke om jeg er for gammel når babyen kommer ut først, he he, neida, har stor tro på at dette skal gå fint. Og dere fikser jo den dere også. Du må skrive rett før du skal ta test da, så vi kan få litt mere spenning her på dol;-))

Skrevet

Oi - så koselig da! Gratulerer så mye. :o) Jeg gikk ikke på min første kontroll før uke 11 hos fastlegen, men jeg måtte til UL i uke 8+4 pga. smerter og blødninger, og trodde det gikk galt. Men jeg har en på 3,5 år i sin beste trassalder nå. hehe.. (tynne slimhinner forklarte legen).

Masse lykke til :)

Takk for det! Jeg skal til legen allerede på torsdag for å levere svangerskapspapirer og ta blodprøver og få avklart forskjellige praktiske ting. Det er egentlig litt tidlig, men jeg drar på juleferie torsdag, så jeg har ikke riktig noe valg.

Dette er så spennende, det kommer mange spørsmål etter hvert fra en uerfaren gravid/mor;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Gratulerer, du går spennende tider i møte! :-)

Skrevet

DET var en god idé!!! Har bare ikke noe videokamera...men jeg kan ta bilde av ham like etterpå:-)

Ta ett før-bilde og et etter-bilde. ;o)

Skrevet

Hehe, morsom idé, men tror ikke jeg ville likt om det var meg som ble filmet i et såpass privat øyeblikk.

Nå er det vel liten sannsynlighet for at noen skal overraske meg med å fortelle meg at jeg skal bli mor, men :P

Men det er jo ikke meningen at man skal kringkaste det, da - og blir det helt feil, er det jo bare å slette det. Metoden bør vel uansett bare brukes i de tilfeller hvor begge parter faktisk ønsker seg barn.

Og når man har klart å bli gravide sammen, er det jo lov å anta at man allerede har delt adskillig mer private øyeblikk sammen, for å si det sånn....

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228743088' post='4034039]

Hehe! Ser for meg Tom Cruise som hoppe i sofa'n hos Oprah ;-)

Enten altfor glad.... eller litt overrasket. ;-)))

Åh huttetu. Men man går jo ikke hen og blir gravid med psycho-Cruise.

Skrevet

Åh huttetu. Men man går jo ikke hen og blir gravid med psycho-Cruise.

Hehe, du kan så si! Hva feiler det egentlig Katie Holmes?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228772888' post='4034466]

Hehe, du kan så si! Hva feiler det egentlig Katie Holmes?

Jeg tror han hjernevasker dem litt, jeg. Bare se hvordan samtlige av eks-damene hans har blomstret opp etter at det har blitt slutt.

*grøsse*

Skrevet

Jeg tror han hjernevasker dem litt, jeg. Bare se hvordan samtlige av eks-damene hans har blomstret opp etter at det har blitt slutt.

*grøsse*

Enig! :-)

Skrevet

Ta ett før-bilde og et etter-bilde. ;o)

Nemlig:-)

Skrevet

gratulerer så masse til deg!så gøy da:)

Takk hattifnatt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...