Gå til innhold

Tips

Gjest student24 (gutt)

Anbefalte innlegg

Gjest student24 (gutt)
Skrevet

Hva kan jeg kjøpe til moren min? Tips?

Gjest be om hjelp i butikkene
Skrevet

En god bok.

En koselig CD.

En god hudkrem.

Et pent armbånd.

Lekre skinnhansker.

Som student har du kanskje anledning til å gå i butikkene en formiddag på hverdagene. Da er det roligere i butikkene, det er ikke bare ekstrahjelper som jobber der, og du kan få god hjelp av de som virkelig kan det de driver med. Enten det er musikk, bøker, kosmetikk, smykker eller klær.

Skrevet

Til min mor skal jeg lage en kurv med kaffe, skjokolade, kaffekopper og noen småkaker.

Hun får også velvære produkter, og litt sminke.

:0)

Skrevet

Første delen av en eller annen serie f.eks Sopranos eller Six Feet Under. Koster rundt 200 kr på Platekompaniet og CDON.com

Skrevet

shampo, balsam, hårkur, bodyscrub, dusjoljer, gavekort på noe (klær, spa, osv..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...