Gjest Kommer og går Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Har et barn som sier det er vondt å tisse,det kommer og går. Kan det være urinveisinfeksjon? Bør vi gå til lege eller går det over av seg selv? 0 Siter
Gjest lever en prøve Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Lever en urinprøve hos legen (vet ikke hvor gammelt barnet er, det finnes spesielle urinoppsamlere for bleiebarn), barnet behøver ikke å være med, og så får dere en time hvis det er infeksjon. 0 Siter
Gjest agree Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Dette ville jeg absolutt sjekket med lege. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Jeg ville også levert en urinprøve. :0) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Første delen av en eller annen serie f.eks Sopranos eller Six Feet Under 0 Siter
morsan Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Første delen av en eller annen serie f.eks Sopranos eller Six Feet Under ?? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 ?? Haha, den kom litt feil da ) Jeg tror aldri jeg har svart under feil innlegg før ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Haha, den kom litt feil da ) Jeg tror aldri jeg har svart under feil innlegg før ;o) ;-) 0 Siter
Gjest gutt eller jente? Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Det spørs om det er gutt eller jente. Gutter får nesten aldri urinveisinfeksjon, så da kan det være sårt pga andre ting, f eks et sår, eller at han er sår i huden. Jenter får lettere infeksjon og da er det bar eå levere en urinprøve hos legen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.