Gjest nizzedama Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har noen i familien som er meget kristne, de er typisk indremisjonsfolk og veldig gammeldagse. De pleier ikke bruke nisser på juleaften eller ha nissepynt. Nå har det seg slik at jeg har fått laget noen nydelige julekort til å sende familie og venner med barne mitt med nisselue. Kan jeg sende dette til disse folkene, eller tror dere de kommer til å reagere negativt? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Jeg ville bare sendt. De må da tåle å se en nisselue på andre selv om de ikke bruker det selv. :0) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Det synes jeg fint du kan sende. Det er ikke som om du tvangspynter huset deres med nisser, heller - det er jo en hyggelig hilsen. 0 Siter
org Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 De blir helt sikkert glade for bildet av barna - har aldri møtt noen som ikke blir det! Ei nisselue eller så tar de ikke skade av. :-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Send dem nisselua, de må jo tåle at andre er mere "liberalt" kristne enn dem selv, eller ikke kristne, for den saks skyld. Og hvis de ikke liker det, så må de jo bare legge det ned i en skuff eller noe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Reagerer de negativt på å få et julekort av familiens yngste iført nisselue - ja, da er det de som har et problem! Jeg hadde uten tvil sendt det. ) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Samma åssen de reagerer, vel? Send kortet ditt, du, så får de selv avgjøre hva de vil gjøre med det! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.